Yellow dial advies

Mooi oranje is ook niet lelijk.
De Halios is de mooiste, spijtig dat ik er nooit één te koop tegenkom.

2 likes

Doxa Sub300 of Sub300 Divingstar

7 likes

Welkom op Horlogeforum!

Voor mij is de eerder genoemde Doxa hèt iconische horloge met gele wijzerplaat. Heb daar nog weinig aan toe te voegen. Maar mocht dat je smaak niet zijn moet je lekker voor wat anders gaan. Genoeg interessante suggesties hierboven.

Is Timefactors al genoemd? Serieuze duiker die volgende maand boven komt drijven. Als je hem te pakken krijgt uiteraard.

Hier alle updates over dit project van Eddie.

3 likes

Ow shit, dat had ik nou niet moeten zien :exploding_head:

1 like

Heeft iemand een idee waar naar de gele

op zoek te gaan? Zehr zeksi!

1 like

12 likes

Ja, ook benieuwd naar!

Jammer dat ze bij Doxa de verf in de kroon niet afstemmen op de wijzerplaat en de bezel, dat staat me toch wel erg tegen bij een dergelijk prijzig horloge…

Bedankt voor de hulp iedereen. Een hoop moois langs zien komen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk niks sexiers heb gezien dan of die Rolex OP… óf de Seiko. Het is me duidelijk dat het een fake/mod is, maar dat vind ik eigenlijk niet zo’n probleem. De logische volgende vraag: weten jullie iemand wie zo’n ding voor mij in elkaar zou kunnen sleutelen? Is er op dit forum een soort van mod-aanvraagtopic? Hierbij nog een keer wat ik zou willen:

Thanks maar weer!

1 like

Mijn eerste schaalmodel.
Kreeg ik als +/- 10 jarige van mijn vader bij het tankstation van de gespaarde zegeltjes.
Ik heb hem nog steeds.

Mika

1 like

Ja? Is dat al ergens bevestigd? Dan heb ik zeker interesse :joy:

Kijk naar de commentaren in de recentste Instagram post van Halios. Daarin zegt Jason dat pastelblauw en Bahama geel al vastliggen, dat hij nog werkt aan de wijzerplaten, dat de kasten al in productie zijn en dat het allemaal voor ‘late late 2021 or early next year’ is.

2 likes

Seiko heeft ook een gele chronograaf.
Dit model staat ook op mijn radar, om het een keer gedragen te hebben.

s-l400

1 like

afbeelding

3 likes

Ik heb de halios voorbij zien komen met en zonder bezel, zijn dit nu 2 verschillende horloges of kan de bezel er compleet afgehaald worden?
Moet zeggen dat die zonder bezel erg interessant oogt.

Op welke manier en welke eigenschappen kan je dat eigenlijk zien?

Ik vind persoonlijk deze gaaf voor erbij, Geckota C01:

Leuk door de kleuren en voor mij een afwijkend model kast! Wel erg afwijkend van de overige opties hier…

9 likes

heel mooi,deze zou ik ook wel willen hebben

Als je deze foto stijl ziet, meteen verder kijken. Volgens mij heeft die verkoper namelijk nog nooit een origineel vintage horloge verkocht.

Deze horloges zijn uberhaupt nooit met gele plaat gemaakt. Dus dat klopt gewoon helemaal niet. Vaak kan je het dan ook zien aan de details zoals de tekst op de plaat.

Hoeveel wordt er voor gevraagd? 800 euro? Dat ding is 50 euro waard :no_mouth: 50 euro max.

1 like