Yellow dial advies

Ook behoorlijk geel en qua vorm beetje in de Doxa stijl:

Prometheus Piranha automaat.

Moeilijk te vinden inmiddels ( deze is wel eigen foto)

3 likes

Halios biedt de Seaforth soms met en zonder duik/GMT ring aan. Er zijn bij mijn weten geen aparte onderdelen beschikbaar voor ombouw. Je keuze ligt dus vast bij aankoop.

1 like

Ik wilde Yellow Mako roepen, maar de kans dat je die limited edition op de kop kan tikken is niet erg groot. De tips van de andere leden lijken me praktisch gezien beter haalbaar.

Een foto ervan kan natuurlijk geen kwaad.

3 likes

Maar hoe kom je er aan? Ze zijn altijd zo snel uitverkocht. Volgens mij hebben ze geen mailing lijst of inschrijf lijst.

Ik vind die Doxa ook wel het mooist van alles wat hier is voorgesteld. Maar kan begrijpen dat de Seiko toch het meest in de buurt komt van Rolex OP!

1 like

Voor de vorige Halios modellen was er wel degelijk een inschrijflijst bij Forasec. Ik stond op één van die lijsten, maar haakte af omdat de Fairwind niet mijn ding bleek. Je schrijft je best in op hun newsletter, dan weet je wanneer zo’n lijst gestart wordt.

1 like

Mooi! Er stond vorig jaar hier 1 te koop zien staan. Spijt dat ik hem gemist heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nee, ik zou ook zeker niet voor dit specifieke horloge gaan, volgens mij is de ad die ervoor loopt ook gewoon fake. Ik bedoel meer dat ik het geen probleem zou vinden als ik op de reguliere markt niet vind wat ik zoek, ik me tot modders moet gaan wenden die iets vergelijkbaars in elkaar kunnen sleutelen.

Gedaan.

Ook leuk:

Thema ‘Spinnaker Dumas gelb - SP5081-44’ https://uhrforum.de/threads/spinnaker-dumas-gelb-sp5081-44.476077/

Wat dacht je van deze gele rakker?

Plaat is niet origineel, maar wel een grappig ding… Niet dat ik m veel draag :sunglasses:

2 likes

Wat is dit eigenlijk voor CW Tecco? Ik kan hem niet vinden op hun site.

1 like

Dat is de eerste en tot nu toe enige Tudor die ik mooi vind. :+1:t3:

Google hier maar eens op. Bij CW niet meer te koop denk ik.

https://www.google.com/search?q=cw+trident+c65+limited+yellow&oq=cw+trident+c65+limited+yellow&aqs=chrome..69i57.22634j0j9&client=ms-android-oppo-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

1 like

Update: er is iets gevonden wat de itch enigszins scratcht. Een vintage (en dat zie je) 36mm automatic citizen. Ik ben bang dat die Rolex OP er alsnog komt in de toekomst, maar deze gaat wel een zomertje mee. Nogmaals bedankt iedereen voor de input!

11 likes

Gaaf hoor! Zou ook best 2 zomertjes meekunnen :wink:

2 likes

Twee keer geel maak nog geen zomer

3 likes

Is limited en helaas uitverkocht

1 like