Yema ervaringen/kwaliteit

4647 is anders ook maar sober :sunglasses: en zo eens snel te zien meer dan driekwart van je volgers is niet echt “engaged” zoals ze de term op insta gebruiken. Just saying :wink:

1 like

Niet aantrekken je moet ergens starten :wink:

1 like

En dan wordt het wel tijd voor die stalen band.
De DS30 is een blijvertje. Tof, onverwoestbaar én een bandenswapper. Die wint het van de Alpinist want die is eigenlijk alleen maar tof op een stalen band. Die gaat dus binnenkort in de verkoop.

1 like

Volgens mij hebben ze me geblokkeerd op Instagram. Ze reageren niet meer op mijn wekelijkse DM. :joy:

1 like

Ik zag dat Yema 15 oktober met een Kickstarter campagne komt. Tot nu toe roepen ze alleen nog over een nieuw in-house movement, dus ik ben benieuwd naar het daadwerkelijke model.

1 like

Hoi Ide, inderdaad was de lume op de eerste retro versies van de Yema Superman waardeloos. Bij mij waren de indices anders ingekleurd dan de wijzers en daarnaast was de lume te zwak. Ook die bezel locker was niet fijn en rammelde. Een slecht horloge was het ook niet echt, maar wel met de Franse slag in elkaar geknutseld. Ik hoef ze niet meer.:smiley:

2 likes

Dank voor het delen van je ervaring!

1 like

Graag gedaan uiteraard. Er is ook een speciaal Yema topic waarin ik destijds een uitgebreide review over die superman heb geschreven. :slightly_smiling_face:

1 like