Yema ervaringen/kwaliteit

Hi allemaal,

Ben nieuw hier op het forum, na een tijdje meelezen toch maar een accountje aangemaakt :slight_smile: . Nu heb ik de vraag of iemand ervaring heeft met moderne Yema’s. Zit er aan te denken om de nieuwe Yema Flygraf Pilot aan te schaffen maar aangezien ik geen ervaring heb met het merk vroeg ik me af hoe de kwaliteit is. Iemand enige ervaring met de Yema Flygraf Pilot?

Gr.

2 likes

Hee dat heb ik nou ook. Ze maken best gave horloges, de kwaliteit is meer dan prima, maar de afwerking vind ik maar zozo. Letterlijk met de Franse slag. Grove brushing, niet lekker aansluitende endlinks… Beetje zoals de budget Seiko range. Ze hebben me nog niet kunnen overtuigen tot een aanschaf in ieder geval.

Je vergeet die lume horror op dat retro duikhorloge. :wink: @anon34385602HFH kom er maar in.

1 like

Een navygraf? Want die is echt wel badass Instagrammable op een MN met gele centerline. Dan houdt het verder ook wel op eigenlijk :joy:

Nee, de Superman Heritage.

1 like

Best kut ja. Trouwens, nu ik je toch aan de lijn heb. David heeft je oude Lumix aan mij kunnen slijten. Topding!

1 like

Ik had al zoiets meegekregen. Ja erg goed ding. Veel plezier er mee!

2 likes

Komt goed. On topic: de kwaliteit van Yema is goed, echter discutabel :joy:

1 like

Eens. Het schijnt dat het merendeel van de batches op lundi matin wordt vervaardigd.

4 likes

Ik moest dat Googlen :sweat_smile:

1 like

Haha dank voor jullie reacties :rofl:.
Toevallig nog ideeen in dezelfde categorie/stijl? Zat ook naar de Sinn 556 te kijken, maar die is weer zo’n 400/500 euro duurder :sweat_smile:

1 like

Damasko DS30. Ik geef @Time_Lord nog een maand, dan wil hij er weer van af. Als het niks blijkt te zijn dan koopt hij hem weer terug van je :joy:

4 likes

Heel gaaf inderdaad!

1 like

Fixed that for you.

2 likes

Whahaha, niks d’r van. Blij dat ik hem weer terug heb. Horloges terugkopen? Pffft, wie doet nou zoiets?

7 likes

Ik heb dat fenomeen ook nooit begrepen.

3 likes

Ik denk dat je 259 volgers wel zonder een Yema op onderbroekelastiek kunnen.

Edit: 258. :sunglasses:

5 likes

Doen.

1 like

1 like

De ene keer mag ik jou, en de andere keer vind ik je maar een vervelend mannetje. Heb ik nou borderline?

8 likes