Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Te koop / Te koop en eventueel ruilbaar (Ruilwaarde: €350)
Merk en model:
Yema Flygraf Bi‑Compax FAF
Diameter:
39 mm (draagt compact)
Leeftijd:
Ca. 2 jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar):
07/2024
Factuur en/of certificaat:
Zonder factuur, wel inclusief originele Yema garantiekaart en boekje
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Ja, inclusief:
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Originele doos
Origineel Yema reisetui met Air & Space Force badge
Garantiekaart
Handleiding
Extra nylon strap (ongebruikt aan horloge en gebruikt los)
Verzendkosten of afgehaald:
Verzending mogelijk (voor risico koper) of op te halen in Purmerend of omgeving
Conditie (krassen, werking etc):
Zeer nette staat. Nauwelijks gedragen. Geen zichtbare krassen op kast wel fijn kras op het glas valt niet echt op.
Soort uurwerk en kaliber:
Quartz chronograaf, betrouwbaar en accuraat – kaliber YM64 (Seiko VK64 meca-quartz)
Vraagprijs:
€300 (geen onzinbiedingen aub)
Nieuwprijs via officiële Armée de l’Air-boutique: €429,-
Een stoere en strak vormgegeven chronograaf van het Franse merk Yema, uitgebracht in samenwerking met de Franse luchtmacht.
De diepblauwe wijzerplaat met mooie tac indicatiering en het luchtmachtlogo geven het horloge een onderscheidend militair karakter. Dankzij het compacte 39 mm formaat en het lichte meca‑quartz uurwerk is dit een zeer comfortabel dagelijks horloge. De pushers voelen mechanisch aan, maar je profiteert van quartz-betrouwbaarheid.
Wordt geleverd als complete set met doos, reisetui met badge, boekjes, garantiekaart én extra strap.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Zie hieronder een aantal duidelijke foto’s van het daadwerkelijke horloge en toebehoren.
Bij interesse: klik linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur me een bericht.
Reageren onder deze advertentie is niet toegestaan.