Yema Heritage Superman 2018

Ik ben ook benieuwd of ze iets aan die lume
Nog gaan doen in de 1e batch. Levering zou bij mij vertraagd zijn door quality control, aldus Yema.
Ik ga het zien!

Ik ben benieuwd. Op het Franse forum speculeren mensen dat het is achtergehouden om dit specifieke probleem te adresseren. We zullen zien. Ik hoop het.

Mocht het zo zijn dan zal ik ook overwegen mijn horloge terug te sturen voor ‘correctie’. Mocht het niet zo zijn dan ben ik van plan te genieten van mijn horloge en “let it go”.

3 likes

die band is dat voor mij!

Yema heeft vandaag een eerste reactie gegeven op de Lume-problemen

Bonjour Ă  tous,

Merci pour l’accueil trĂšs positif que vous avez rĂ©servĂ© Ă  la livraison des premiers modĂšles Superman HĂ©ritage, tant sur le FAM que sur d’autres rĂ©seaux.

Toujours soucieux de la qualitĂ© des produits et comme vous avez pu le constater quant au dĂ©bat sur le verre saphir, nous sommes toujours Ă  l’écoute de vos commentaires constructifs.

Certains relĂšvent un point quant Ă  la luminescence des aiguilles. Vous pouvez ĂȘtre certain que nous prenons en compte vos remarques et traitons ce sujet pour apporter Ă  chacun d’entre vous une solution qui rĂ©pondra Ă  votre souhait dans le cadre de notre politique de service et qualitĂ©

Nous revenons vers vous d’ici la fin de semaine.

Amitiés horlogÚres

William

Vertaling

Hallo allemaal,

Bedankt voor de zeer positieve reacties op de eerste levering Superman Heritage-modellen, zowel hier op FAM (Frans horlogeforum) als op andere plekken.

Wij zijn altijd bezig met de kwaliteit van onze producten zoals jullie hebben gezien in de discussie rondom saffierglas. Wij luisteren naar jullie constructieve feedback.

Een aantal van jullie hebben het probleem rondom de lume op de naalden aangekaart. Jullie kunnen er zeker van zijn dat wij deze opmerkingen mee zullen nemen en dat wij met een oplossing zullen komen binnen ons service en kwaliteits-beleid die zal voldoen aan jullie wensen.

Wij komen tegen het einde van de week weer bij jullie terug.

Vriendelijke groet van de horlogemakers,

William

Persoonlijk denk ik niet dat ik die van mij zal terugsturen voor correctie van de lume (mocht dat de oplossing zijn die zij voorstellen).

5 likes

Tjonge, bedankt voor alle foto’s en feedback op de Yema. Altijd al een Yema willen hebben, ben dol op vintage / hetitage met moderne techniek. Maar toch

Aangezien er forum leden contact hebben gehad met Yema, dit staat nu op de site:
Disponible en pré-commande avec livraison 23 juillet 2018
NL:
Beschikbaar voor pre-order met levering 23 juli 2018

Betreft dit de tweede batch aangezien de eerste al is geleverd?

Bedankt en groet, Bertjan

2 likes

Hoi Bertjan,

Ik zit nog in de eerste batch, maar krijg mijn horloge eind deze week volgens Yema. Een week later dan de afspraak was. Ik ben heel benieuwd.:neutral_face:

1 like

Dank je wel voor de update! Dat is heel vriendelijk van je.:+1::slightly_smiling_face:

Bedankt! Ik ook, leuk vooruitzicht, enjoy!
Mvg. Bertjan

1 like

Niet alleen in Noord- en Zuid Holland hoor. Die Zeeuwen kunnen er ook wat van!

1 like

Vergeten te vermelden

Hij loopt +3 seconden. Misschien heb ik geluk. En dit is de laatste foto die ik zal posten. Toont het horloge (vooral het glas) wellicht beter dan voorgaande foto’s

8 likes

Welnee blijf posten @GrimFandango, Harry @Klokkengek en ik wachten nog steeds met smart op onze exemplaren uit La France :fr: :upside_down_face:

3 likes

En deze week gaat het absoluut gebeuren! :+1::sunglasses::smiley:

5 likes

Wellicht een domme vraag, maar kon het niet vinden, is dit saffier of mineraal glas?
Mvg Bertjan

Er is de optie voor de een of de ander. 150 euro extra voor saffier. De foto’s die ik hierboven heb geplaatst zijn met saffier.

3 likes

Ik vermoed dat hij benieuwd is naar het soort glas van het exemplaar op de foto. :wink:

2 likes

Ik realiseerde mij het net en had mijn antwoord ge-edit XD :relaxed:

2 likes

Bedankt heren.
Mvg Bertjan

Die van mij is onderweg, vandaag verstuurd via Chronopost. :+1::sunglasses:

7 likes

Iemand in de regio Utrecht of Amsterdam waar ik dit horloge eens zou kunnen bekijken? Lijkt me echt een topper maar wel vaker gehad dat ik een horloge om de pols toch minder vond, dus wil een miskoop voorkomen :wink:

2 likes

Nijmegen. Maar je bent van harte welkom, alleen niet deze week.:slightly_smiling_face::+1:

5 likes