Wellicht een domme vraag, maar kon het niet vinden, is dit saffier of mineraal glas?
Mvg Bertjan
Er is de optie voor de een of de ander. 150 euro extra voor saffier. De foto’s die ik hierboven heb geplaatst zijn met saffier.
Ik vermoed dat hij benieuwd is naar het soort glas van het exemplaar op de foto.
Ik realiseerde mij het net en had mijn antwoord ge-edit XD
Bedankt heren.
Mvg Bertjan
Die van mij is onderweg, vandaag verstuurd via Chronopost.
Iemand in de regio Utrecht of Amsterdam waar ik dit horloge eens zou kunnen bekijken? Lijkt me echt een topper maar wel vaker gehad dat ik een horloge om de pols toch minder vond, dus wil een miskoop voorkomen
Nijmegen. Maar je bent van harte welkom, alleen niet deze week.
Hello, Sorry this product is temporarily out of stock. Pre-order today the improved Superman Heritage with the new hands lume to be part of the first shipments start of September!
Ik heb contact met Yema gehad. Mensen die het horloge eerder hebben gekocht geven zij de optie om het horloge op te sturen en de wijzers te laten vervangen. De klantenservice reageert snel, erkend het probleem volledig en geeft aan het graag zo snel mogelijk op te willen lossen.
Ik vraag mij af of de nieuwe wijzers met de betere lume ook verschillend zullen zijn in kleur. Ik denk niet dat ik het horloge zal opsturen om alleen de lume aan te passen. Maar als de wijzers een andere kleur krijgen moet ik overwegen wat ik mooier vind. Ergens hebben de off-color wijzers wel iets.
Een grappig feit is dat de oude Yema Superman tijdens hun productie ook niet consistent dezelfde wijzers hebben gehad. Dat is erg duidelijk als je naar de vintage modellen kijkt. Onbedoeld zijn ze in hun falen dus heel authentiek
Nette oplossing.
Mag je de oude wijzers houden?
Dan kan je altijd terug.
Of alleen de nieuwe wijzers op laten sturen. Kan je altijd nog beslissen.
Wat de lume ook is, ik zal blij zijn als ik ergens volgende week mijn Yema Superman ontvang De geplande uitlevering is bij mij namelijk niet zonder Franse
slag of stoot verlopen tot nu toe.
Voor alle leed wel wat smartegeld ontvangen
Wel nette communicatie maar op z’n Frans. Gelukkig goeie tips over zakendoen in Frankrijk ontvangen van Harry @Klokkengek
Bij de klantenservice geven ze aan dat ze zelf ook nogal overdonderd zijn door succes van de nieuwe heritage lijn. De andere nieuwe modellen zien er top uit, ook die uit de racing en yachting lijn, vind ik.
Die heb ik ook nog wel. Eerst uit eten gaan en veel wijn drinken. Dan van alles vragen over familie achtergrond kinderen etc. Veel complimenten maken over Frankrijk. En dan komt alles goed.
Hoi! de mijne is inmiddels ook binnen gekomen eergisteren. Ik hou hem lekker en stuur hem niet terug, ondanks het verschil in kleur tussen wijzers en indices. Ik vind het wel iets hebben.
Terugsturen brengt ook weer gedoe en risico met zich mee en probeer ik liever te vermijden.
Ik heb nog geen tijd gehad om even rustig wat foto’s te maken van dit ongelooflijk leuke klokje, maar zal dat zeker dit weekend doen en plaatsen.
Mijn eerste indruk is na één dag dragen prima. Het is absoluut een authentiek horloge en het voelt ook aan de pols echt als een vintage horloge.
Nice Harry…
Dankjewel Remie!
Zo makkelijk kom je er niet van af Harry. Wij verwachten een uitgebreid verslag .
Veel draagplezier Harry!
Ben benieuwd naar de review of NA