Yema Heritage Superman 2018

Rond de 40mm, rond de 1,5k, kan interessant zijn!

1 like

Ja toch! Vintage stijl met een modern uurwerk. Ideaal!

1 like

Wss gaan ze hem naar de 2k pushen en dat vind ik te veel hiervoor.

1 like

Geen fan van de bracelet.
Te veel contrast in mijn ogen, omega doet dat veel beter op de speedmaster.

Mooi! Iets om in de gaten te houden.

1 like

Ik heb ‘m besteld :slight_smile:

Edit: ik bedoel de Yema Superman Heritage dus…

16 likes

Oeeeeeh!!! Zie de foto’s heel graag tegemoet.

1 like

Bien sur! Ik zal tzt zeker wat pics posten. :+1:t2:

2 likes

Ik ben heel benieuwd Nathalie.:slightly_smiling_face:

1 like

Tof! :+1:
Mijn handen hebben ook een tijdje boven die buy-button gehangen, maar uiteindelijk toch niet gedaan.
Ben benieuwd naar de foto’s. Heb je al een verwachte leverdatum?

1 like

Lekker hoor!

Hellno! Het Forum verwacht een uitgebreide review met minstens 20 plaatjes :smile:

2 likes

Eind juni ergens. Maar dat is wel Franse indicatie he :stuck_out_tongue_winking_eye: En @Zulu I hear you! :smiley:

3 likes

Ah. Augustus dus.
Heb je lekker lang voorpret. :wink:

1 like

Ik zit nog te twijfelen. De real life foto’s zien er toch iets goedkoper uit dan de gephotoshopte PR foto’s. Ik denk dat ik de eerste reviews even afwacht.

tmp_10070-tapatalk_15294422909893564535717847781995

2 likes

Vind vooral die datum erg…ja…crap

Zo ziet die datum er op de eerdere foto’s toch niet uit. Veel strakker.

Vanaf eind juni worden de eerste (genummerde) exemplaren uitgeleverd heb ik begrepen.
Dus hopelijk een mock up, dit plaatje. :grimacing:

Lijkt wel een stonewashed uitvoering :wink:

Het is een prototype. Het is even afwachten hoe de productie exemplaren eruit komen te zien.

1 like

UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE

Hier een korte update inzake de lancering van de Heritage Superman, die deze week dan uiteindelijk heeft plaats gevonden. De eerste reeds bestelde horloges worden nu uitgeleverd.:slightly_smiling_face:

Ik heb vandaag contact met de klantenservice van Yema gehad en die van mij staat geboekt voor uitlevering 19 of 20 juli; eind volgende week dus. Ik heb het voorgevoel dat een aantal andere forumleden dan ook hun Yema Superman zullen ontvangen. Antoine van de klantenservice vertelde mij dat er veel bestellingen uit Nederland bij waren.:sunglasses:

Er is een mooie review geschreven vandaag door de Franse Yema verzamelaar/ kenner Patrick Batilou, op de site van ‘Le Club Yema’ zie hier de link:

Op die site kan je ook aangeven dat je de Club Yema nieuwsbrief wilt ontvangen.

Hier ook een Youtube filmpje van het horloge van Patrick Batilou; een van de eerste modellen uit de werkelijke productie:

Zodra de van mij binnen is, laat ik het hier ook weten. :slightly_smiling_face:

16 likes