Yema kickstarter “Wristmaster”

Ze hebben het eerder gedaan met hun nieuwe caliber zal dus wel goed bevallen zijn.
Heb er zelf heen moeite mee

Ah, ok. Bij huftergedrag denk ik toch meer aan fysiek of verbaal geweld, vandaar.

1 like

Zal wel een regionaal bepaald spraakgebrek dingetje zijn. Net als dat ze in sommige delen van Nederland patat consequent friet blijven noemen.

2 likes

niemand verplicht je om iets te doen.

is een aanname

is ook een aanname

Of spreek je uit ervaring met Yema? Dan kan ik je opmerkingen nl beter interpreteren.
Ik heb zelf nl zeer goed ervaringen met het merk en de garantieverplichtingen.

On topic: leuk horloge en sta ook ingeschreven voor meer info!

klopt

klopt tot op zekere hoogte

Klopt

Nee, maar iemand opent hier een topic en vraagt letterlijk:

Wat vinden wij hiervan?

Dus vandaar.

1 like

Er wordt mi gevraagd naar het horloge, niet naar de kredietwaardigheid van Yema.

Je zet nu wellicht onbedoeld een bedrijf in kwaad daglicht op basis van aannames.

Ik denk dat je wat minder spijkers op laag water moet gaan zoeken.

2 likes

Bedankt voor je tip!

Spijkers kun je het beste zoeken bij laag water hoor.
Probeer maar eens bij hoog water,niet te doen joh :grimacing:

2 likes

“Poep praten” oftewel ontlasting niet via de bips maar via je mond uit je lichaam werken… Sorry, ik vind het maar een aparte manier van stoelgang :thinking:

Ho wacht, dat is een diepgaande discussie… Don’t go there :flushed:

Het design laat me volledig koud en heeft niets dat het echt begerenswaardig maakt (voor mij).
Niet elk design is geschikt voor een re-issue

Da’s persoonlijk natuurlijk,kreeg een zééér geheim mailtje van Yema dat er nog een extra model gelanceerd gaat worden de 15e november.
Niet verder vertellen,ik meld het hier in goed vertrouwen :shushing_face:

4 likes

Lijkt iets nautilus te worden. :thinking:

1 like

Geïntegreerde stalen band vind ik persoonlijk wel een mooie toevoeging

1 like

Ik wacht nog even af tot ik volledige renders zie. De scherpe vertikale lijnen op de zijkant van de kast lijken me erg naar nautilus designtaal te neigen. Ik hoop gewoon dat het uiteindelijke ontwerp origineler word dan dat ik het nu inschat.

1 like

Nice! Vooral met de (crème) witte wijzerplaat

1 like

Doet mij eerlijk gezegd eerder denken aan een hele bak '70s horloges dan aan een Nautilus :thinking:

1 like

Ziet er op het 2de plaatje al minder breed uit idd.

1 like

Zeker leuk .