Yema kickstarter “Wristmaster”

Kwam ik bij toeval tegen….nog geen prijzen bekend maar op zich leuk horloge met plexi glaasje.

Ingeschreven, wellicht leuk kerstkado’tje voor mijzelf :slight_smile:

  • CASE: ⌀ 37mm brushed Stainless Steel 316L

  • MOVEMENT: YEMA 2000 Automatic In-house Caliber

  • CRYSTAL: Double Dome Plexi Crystal

Wat vinden wij hiervan?

28 likes

Mooie horloges, leuk merk.
Eerst eens zien wat ze kosten.:sunglasses:

3 likes

Best leuk eigenlijk. Toffe opgelegde indexen om het vintage plaatje af te maken.

Dit is inderdaad een leuk kerst cadeau ziet er goed uit.
En met 37 mm precies een goede maat.
Enige minpunt is voor mij het lettertype van het woord wristmaster.

5 likes

Ben altijd een beetje hufterig voor ‘gerenommeerde’ merken die met crowdfunding werken.

Wristmaster is ook niet een titel die je moet kunnen kopen maar alleen kan verdienen met jarenlange training.

4 likes

Doet me beetje denken aan mijn creatieve uitspattingen toen ik voor het eerst wordart ontdekte :thinking: Komt zonder deze toevoeging een stuk beter uit de verf.

2 likes

:point_up:t2:

1 like

Ik vind ze wel gaaf :ok_hand:t2:

Alleen idd dat wristmaster.
Het moet er geschreven uitzien.
Maar wie maakt er nu 2x zo’n S als je het aan elkaar schrijft.

Nee, niet mooi. Ik vind de kast helemaal niet bij de rest passen. Ik sla deze aanbieding over

1 like

Daar had natuurlijk een Parker “75” bij moeten liggen, en geen Sonnet!

Ik vind hem wel mooi, maar volgens mij zijn er nogal eens kwaliteitsproblemen bij dit soort kickstarter acties?

Met die lichte dial vind ik hem zeker niet verkeerd maar inderdaad eerst eens een prijs zien.

21 likes

Waarom?

3 likes

Mooi.
Mooie maat ook.
Als de prijs niet te veel afwijkt van de bestaande line-up…

Omdat ik niet ga lopen voorfinancieren voor bedrijven die de kosten makkelijk zelf (zouden moeten) kunnen dragen.

Dan ga ik vraagtekens stellen bij de duurzaamheid van de bedrijfsvoering en daaropvolgend de garantieverplichtingen.

Ik heb geen vertrouwen in bedrijven die geen start-up/scale-up zijn en dit soort methodes gebruiken :eyes:

2 likes

Okee, je bedoelde huiverig of zo.

2 likes

Nee, dan had ik wel ‘huiverig’ ingeklopt op mijn toetsenbord.

Ik bedoel maar.

Maar wat doe je dan tegen dit soort merken? Scheld je ze uit? Sloop je hun auto? Steen door de ruit?

6 likes

Nee, ik praat poep over ze op een internetforum

1 like

Goedzo. Ik denk dat we geen van allen weten of crowdfunding nodig of wenselijk is voor Yema. Interesseert me ook weinig. Het is geen verplichting om te funden.

1 like