Yema only topic

Een ander HF lid gaf me een tijdje terug aan dat hij de algehele kwaliteit van de Meangraf tegen vond vallen en hem de dag erna al retour had gestuurd. Maargoed, wellicht was dat een uitzondering. Wat jij omschrijft klinkt dan weer zeer positief :slight_smile:. Veel draag plezier!

1 like

Thanks Rick.
I vind de standaardprijzen net te hoog. Je krijgt als nieuwe klant 10% korting en als bestaande 12%.
Op watchgecko staan de prijzen al met die 10% korting vermeld. Als je ook nog eens een kortingscode van Watchgecko weet te scoren zijn ze weer wat goedkoper.
https://www.watchgecko.com/watches/shop-by-brand/yema-watches?product_list_order=priceAsc

1 like

Dit is bruikbare info :+1:

1 like

Yema Flygraf Pilot M1 met Yema inhouse uurwerk, 39mm, 19mm lugs. Op de originele Yama canvas/leer-band.

6 likes

Bienvenue! Dit is de ex van @Fate_Amenable_To_Change denk ik?
Groeten van z’n broer en veel plezier met deze mooie Yema!

5 likes

Yep, de ex. Thnx & groeten terug.

1 like

Ik ken het merk eigenlijk niet goed, maar zie wat leuke dingen voorbij komen. Bedankt voor het delen allemaal.

1 like

Maarreh… Ik doe hier nog steeds mee, hoor.


10 likes

Ah gelukkig, en met een mooi exemplaar :ok_hand:t2:

Ergens gelezen dat de uncle Seiko 19mm omega bracelet op enkele Yema’s zou passen. @Drebin had er een slechte ervaring mee op zijn Speedgraf dus ik dacht ach… :man_shrugging:t2:
Zojuist binnen en op maat gemaakt. Niet onaardig zolang ik het niet vergelijk met mijn Tudor of GS. Best tevreden mee, mooie toevoeging voor deze bandenslet!

4 likes

Zo op een foto ziet het er aardig uit. Ik kreeg er de endlink niet fatsoenlijk tussen. Maar de lugs zijn ook wat dikker wat het, vond ik, sowieso niet heel erg mooi maakte als geheel, teveel hoogte verschil. Op leer isie het tofst imo

2 likes

Klopt, heb die kleine uitstekende stukjes van de endlink afgevijld, dan past hij goed en sluit hij redelijk aan op de lugs. Het is wat gerommel natuurlijk maar een leuke optie voor erbij. Ik ben het met je eens, op leer is het fraaist.

2 likes

14 likes

Nu mag ik hier ook foto’s posten, mijn eerste Yema.

Yema Navygraf Marine Nationale

16 likes

Nog een fotootje, stil hier.

10 likes

Mooie foto’s en welkom bij de club!

Groetjes van zijn streber broer (automaat vs quartz, saffier vs mineraal, 300m vs 200m).

5 likes

Er gebeurt toch wel wat in dit topic :wink:

10 likes

11 likes

7 likes

Ik word nog steeds heel hebberig van de Superman Heritage GMT, maar om één of andere reden kan ik de trekker nog niet overhalen. Wellicht heeft het te maken met de BTW die er in de laatste stap van de checkout nog bij komt :sweat_smile:

Edit: plaatje voor de sfeer

5 likes