Op nieuw canvas
Een beauty Paul!
Ja he? Dank je .
Half jaar geleden de meangraf besteld en moest toen kiezen tussen deze rallygraf. De rallygraf bleef maar lonken en ik vind Yema echt een leuk merk. Dus de verslaving slaat weer toe en maar toegegeven aan de verleiding
Prachtig, ga je zeker geen spijt van krijgen! Mooi dat cognac-lederen rallybandje bij die donkerblauw-grijze wijzerplaat. Veel draagplezier alvast en stuur wat foto’s hè!
Dankjewel. Het horloge is inderdaad helemaal in balans zo.
Uiteraard doe ik dat.
Niet slecht? Staat super!
Zelfde bij mij Paul. Yema is een sympathiek merk. Algeheel plaatje klopt: verpakking, afwerking, prijs.
heb net via kickstarter deze yema gepledged duurt nog ff maar voor mij dit iets wat betaalbaar is en leuk voor de zomer, je moet net van de stijl houden en een beetje funky hou ik wel van
https://www.kickstarter.com/projects/kavinsky/yema-led-kavinsky-limited-edition
Daar istie dan
Draagt heerlijk. Zeer soepel bandje. De blue tarmac geeft een prachtige sunburst met dit mooie weer.
Jaaaa, lekker zeg! Mooi
Enjoy Paul, een plaatje!
Mooi horloge Paul! Van harte gefeliciteerd!
Dank jullie
Vraag me telkens als ik 'm draag weer af… Waarom niet vaker om de pols… (gaat wel vaker gebeuren nu!!!)
Heb hetzelfde hoor, zelfs voor de 2e keer te koop staan. Maar blijft een leuk horloge met een gave kast!
Ik vind vooral de wijzerplaat ook erg geslaagd!
Hij had misschien iets dunner gemogen… Van de week eens met blouse proberen!
Ja klopt, mooi geheel!
Het is inderdaad een dikkertje maar kan net voor mij. Heb m ook op een Nato gehad maar dat wordt teveel van t goede!