Yema only topic

Op nieuw canvas

8 likes

Zojuist een rallygraf blue tarmac op bruin leer besteld. Kan niet wachten :grin:

12 likes

Een beauty Paul!

1 like

Ja he? Dank je .
Half jaar geleden de meangraf besteld en moest toen kiezen tussen deze rallygraf. De rallygraf bleef maar lonken en ik vind Yema echt een leuk merk. Dus de verslaving slaat weer toe en maar toegegeven aan de verleiding :grin:

2 likes

Prachtig, ga je zeker geen spijt van krijgen! Mooi dat cognac-lederen rallybandje bij die donkerblauw-grijze wijzerplaat. Veel draagplezier alvast en stuur wat foto’s hè!

2 likes

Dankjewel. Het horloge is inderdaad helemaal in balans zo.

Uiteraard doe ik dat.:grin::+1:t3:

1 like

Niet slecht? Staat super!

6 likes

Zelfde bij mij Paul. Yema is een sympathiek merk. Algeheel plaatje klopt: verpakking, afwerking, prijs.

2 likes

heb net via kickstarter deze yema gepledged :slight_smile: duurt nog ff maar voor mij dit iets wat betaalbaar is en leuk voor de zomer, je moet net van de stijl houden en een beetje funky hou ik wel van
https://www.kickstarter.com/projects/kavinsky/yema-led-kavinsky-limited-edition

1 like

Mijn yema’s (Allen uit de seiko stal)

12 likes

Daar istie dan

Draagt heerlijk. Zeer soepel bandje. De blue tarmac geeft een prachtige sunburst met dit mooie weer.

24 likes

Jaaaa, lekker zeg! Mooi :ok_hand:

1 like

Enjoy Paul, een plaatje!

1 like

Mooi horloge Paul! Van harte gefeliciteerd!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Dank jullie :grin::+1:t3:

2 likes

Vraag me telkens als ik 'm draag weer af… Waarom niet vaker om de pols… (gaat wel vaker gebeuren nu!!!)

6 likes

12 likes

Heb hetzelfde hoor, zelfs voor de 2e keer te koop staan. Maar blijft een leuk horloge met een gave kast!

1 like

Ik vind vooral de wijzerplaat ook erg geslaagd!

Hij had misschien iets dunner gemogen… Van de week eens met blouse proberen!

1 like

Ja klopt, mooi geheel!

Het is inderdaad een dikkertje maar kan net voor mij. Heb m ook op een Nato gehad maar dat wordt teveel van t goede!

1 like