Yema only topic

//eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netY//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netE//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netE//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

3 likes

Net eens gek zitten doen en een nieuwe klok aangeschaft.
Duurt nog even voor hij binnen is. Februari dacht ik.

6 likes

5 likes

Een Yema Rallye en een LeJour

10 likes

Ik heb hem niet meer want hij is er weer uit geflipperd. Maar ik vind hem nog steeds erg mooi.

8 likes

En nu mag ik hem dragen! @Batossai :blush:

11 likes

Staat je goed. Maat is perfect voor jouw pols. Hoe bevalt het tot nu toe?

1 like

Heel goed. Ik heb sowieso geen enkel probleem met quartz. Ik zat laatst te denken: ik zou eigenlijk niet hebben gewild dat hier een mechanisch uurwerk in zou zitten. Dit hoort gewoon zo. Het voelt natuurlijk. En het verkleurde tritium en die Coca Cola bezel, de lekkere stalen band, schitterend. Dit horloge heeft zoveel karakter, van het obscure Franse quartz uurwerk tot de bezel lock. Een plezier om te mogen dragen! :smile: :+1:

2 likes

10 likes

Gave aanwinst! :smile: :+1:

Als ik hem iemand gun is het onze Dennis @Jurtz ! :+1: Maar ik heb wel spijt dat ik hem destijds niet van jou heb gekocht. Het kwam mij toen heel slecht uit. Maar zo gaan die dingen in onze hobby. :wink:

1 like

Van harte ouwe reus! Je hebt hier een heel mooi horloge aan! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Dankjewel insanus horologorium! :smile: :+1:

1 like

Hier dan een Pontiac International (eind jaren '70 begin jaren’80) gemaakt door Yema, met een FE 4611 automaatje erin. Hartstikke leuk horloge vind ik. :slightly_smiling_face:

7 likes

Die ken ik nog niet maar zo zie ik ze graag :hugs:

1 like

6 likes

Vandaag een NA Yema binnen gekregen. Een Meangraf Junior met de karakteristieke dial van de Yema motor- en autosport modellen uit de jaren 70. Wel een kleintje. De kwalificatie ‘junior’ is niet voor niets gekozen.

Leuk detail vormt de decentrale secondewijzer die bovendien links van het midden is geplaatst. Kortom, een mooie aanvulling van de Yema collectie en bovendien een model dat je nauwelijks tegenkomt.

3 likes

Mijn nieuwe Yema Bi-Pole duopoly. Zie ook mijn NA met daarbij het verhaal achter dit horloge.

3 likes

Loop achter met de recente aanwinsten. Dus hierbij :grinning:

8 likes

Gisteren ontvangen :smiley:

10 likes