Ai…dat is minder…
Op zwarte band doet deze me toch altijd denken aan een SBGV245.
Mooi!
Helemaal als het goed werkt.
Kan wel een foto delen van hoe strak deze loopt ![]()
Is dat nu nog een issue?
Het is niet het eerste merk die een woelige lancering van een nieuw kaliber heeft.
Als het uurwerk bijna een minuut afwijkt als je het ontvangt wel ja. Iets met quality control…
Helaas een tijdje geleden gevallen voor een frankenYema op ebay. Originele case en originele dial met uurwerk maar de combinatie heeft nooit bestaan. Daarom weinig arm tijd ookal is het oranje met een oranje rubberenband wel aantrekkelijk.
Is Yema daar dan een uitzondering in? Ik heb meer problemen topics gelezen over Nomos en Baltic. Heb met deze laatste zelf een positieve ervaring, zo ook met 6x een Yema. Zeg het maar…
Ik heb een Nomos handopwinder gekocht in 2004, loopt prima, veer in 2009 gebroken en laten vervangen; vier Yema’s gehad, 2 auto’s, 1 quartz en een handopwinder (nog in collectie, zie iets hierboven), liepen en lopen prima. Voor wat het waard is…
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Superman Heritage (met dank aan @BertjanH):
Mooi hoor, ik heb dezelfde in 41mm. Zit heerlijk en passen veel bandjes op. Beetje mijn alles kunner.
Ik weet het niet. De merken die ik tot nu toe gehad heb die liepen allemaal volgens specs.