Yema Rallygraf.... re-issue

Yema is één van die merken die ondanks een oude horlogehistorie momenteel toch in een wat andere categorie is komen te vallen. Net als bijv. Zodiac, Beuchat, etc. leveren ze tegenwoordig met name modemeuk die naast merken als Fossil geplaatst wordt.

Toch is het dan leuk, dat er dan re-issues met een knipoog naar het verleden worden gemaakt en met deze heeft Yema de nagel wel op z’n kop geslagen :slight_smile:

De originele Rallygraf was in de jaren '70 een handopwinder, maar deze heeft nu een Seiko Quartz, wat de pret zeker niet mag drukken. Vooral het dikke plexi blijft natuurlijk sexy :smiley:

da’s wel een heel mooie! Zeker met een Seiko quartz is 'ie onverwoestbaar. Kost’ie?

Menno

Vind het zelf een mooi merk zeker de ‘oudjes’.
Gave re-issue!

Gaaf horloge, jammer dat het geen automaat is geworden.

Mvrgr, Andre

yep, is idd een leuke klok … veel plezier ermee (tu)

andre67 Schreef:

Gaaf horloge, jammer dat het geen automaat is
geworden.

Mvrgr, Andre

Leuk horloge! Hoogstens jammer dat het geen handopwinder is gebleven :slight_smile:

Wow geweldig Marco. Ik sta altijd versteld van je mooie aanwinsten. Dit zijn de modellen die mij altijd aanspreken. Retro maar toch nieuw.

Echt heel leuk!
Zijn bijna de enige horloges die ik nog leuk vind … modellen met een vintage uitstraling bedoel ik.

dreski Schreef:

Wow geweldig Marco. Ik sta altijd versteld van je
mooie aanwinsten. Dit zijn de modellen die mij
altijd aanspreken. Retro maar toch nieuw.

Bedankt :slight_smile:

Retro maar toch nieuw is precies hetgeen wat me aansprak in deze. Het leuke zit 'm in het behouden van details, naast het plexi bijv. ook de acryl bezel (tu)

Waar komt deze vondst vandaan Marco?

hharry Schreef:

Waar komt deze vondst vandaan Marco?

Vive la France :smiley: