YEMA Superman Heritage Bronze Kickstarter

Misschien dat dit toch mijn interesse heeft gewekt :thinking:
https://www.kickstarter.com/projects/yemawatches/yema-superman-heritage-bronze-iconic-dive-watch-reissue/description

11 likes

En kijk dit dan :clinking_glasses: :champagne: 🥽 :whale2: :sun_with_face:


Ook wel een goede actie :ok_hand:t2:

3 likes

Begrijp ik. Yema maakt leuke horloges.

Het merk zegt mij niks. En ik ben ook geen duikliefhebber. Maar, ik vind het wel een prachtig horloge. Ik ben ook benieuwd hoe met het patina het brons er uiteindelijk uit gaat zien.
Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat het je belangstelling heeft gewekt. Veel sterkte met de over- en afwegingen.

Zou ik wel willen als horloge voor vakanties, maar denk dat het thuisfront nog een horloge zo snel goeddunkt. :joy:

En ik maar denken dat het bronzen tijdperk al lang voorbij is :grin::upside_down_face:

Ik zie toch liever de stalen uitvoering

Erg mooi, wekt wel de interesse :see_no_evil:

Die bovenste daarentegen… waarom zou iemand 2 dezelfde horloges kopen? Je betaalt dus de gewone prijs, maar je krijgt er 2 i.p.v. 1 :thinking:

Voor mij iig niet :smirk:. Mocht ik tot aanschaf overgaan dan is dit mijn derde bronzen horloge :grimacing:.

1 like

Mooi toch, we hoeven gelukkig niet allemaal hetzelfde mooi te vinden. Alhoewel op dit forum wel veel volgers zitten.

Ik vind m ook erg mooi :ok_hand:

Bij 2 krijg je meer korting. ,:yum:

Soms baal ik dat ik toen de carl brashaer niet heb gekocht, maar dit is een mooi alternatief :stuck_out_tongue:. Ik was eigenlijk voor iets anders aan het potten, maar deze is serieus mooi…

TK: Oris - Carl Brashear (limited edition) :wink:

1 like

Ik had toen een betere deal voor een nieuwe kunnen krijgen. Nu niet meer nieuw te krijgen, wat de prijs verklaard maar wat dat betreft is de yema een betere deal :stuck_out_tongue:.

1 like

Haha, dat is ronduit briljant!

1 like

Ik heb ooit een Yema duiker gehad. Leuk voor de verandering maar qua gebruik toch niet erg handig ontworpen. De duikersklok kun je alleen draaien indien je de kroon losdraait. Indien je in het water drijft en voorbereid om de duik te nemen en de duikersklok wilt instellen, stel je hem dus bloot aan water. Het is een beetje gelijk aan de franse autos, erg mooi en in design soms nieuw en anders maar vaak niet op de meest logisch plek of doordachte manier.

3 likes

Niks voor jou @anon50762135 !? Maak je er een mooie verslag van je avonturen, met de Yema om de pols, en deel je dat hier :smiley::v:t2:

1 like

Veuls te duur voor deze sloeber. Maar wel leuk inderdaad. :wink:

1 like

Die is gelukkig maar 4x zo duur