Ik post eigenlijk niet zoveel meer, maar nu ik de Yema Wristmaster heb binnengekregen vind ik het wel de moeite waard om wat foto’s te delen.
Via Kickstarter ingeschreven heb ik gekozen voor zwart. Het duurde allemaal veel te lang natuurlijk.
Ik was hem al drie keer vergeten en had me op den duur maar voorgenomen om hem direct in de verkoop te doen.
Maar ik ben door dit horloge zeer verrast. Voelt allemaal heel goed aan. Band, sluiting, kroon is echt superfijn. En bepaalde design elementen waar je je aan zou kunnen storen zijn in het echt erg subtiel.
Natuurlijk vinden we wat van het design, maar horloges met een geïntegreerde stalen band doen het nu eenmaal goed in de markt.
Czapek was het niet. Te duur en niet goed genoeg. Van de Christopher Ward kopie kreeg ik hoofdpijn zo irritant druk. Goedkoop Tissot PRX is wel een schot in de roos, Maar 40 en 35mm is het net niet. Dus voorlopig draag ik een Wristmaster.
Gefeliciteerd met deze aankoop. Geniet er van en veel draagplezier!
Ik zag hem ook, maar veel te laat. En vind design leuk, maar vooral de micro rotor erg cool.
Aangenaam om naar te kijken. Kennelijk ook om te dragen. En blij verrast met de aanblik via de open caseback. Wow! Dan snap ik de keuze voor de zwarte wijzerplaat: mooi in lijn. Gefeliciteerd!
De wijzerplaat laat een soort van diepte of ‘holling’ (is dat correct Nederlands?) zien. Klopt dat?
Verrassend mooi horloge met een erg fraai uurwerk. Gefeliciteerd
Van alle kanten bekeken een prachtig horloge, gefeliciteerd!
Heb ‘m ook voorbij zien komen en niet doorgepakt, maar met deze foto’s nu ook wel een beetje spijt.