Yema Wristmaster Micro Rotor

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

De wijzerplaat laat een soort van diepte of ‘holling’ (is dat correct Nederlands?) zien. Klopt dat?
Verrassend mooi horloge met een erg fraai uurwerk. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten.
Ziet er formidabel uit!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi ding, proficiat

1 like

Mooi horloge hoor Paul :ok_hand:

Wat zijn de afmetingen?

1 like

Stijlvol :+1:

1 like

39mm x 44mm en 9.2mm dik. Maar lug2lug is wel breder zoals altijd met dit type horloge.
Glasoppervlak 29.5

De PRX in 40 voelt veel meer als een 42mm.
Hier is 39 ook echt zo.
Voelt qua formaat een beetje als een Rolex explorer 39 of oude submariner.

2 likes

Van alle kanten bekeken een prachtig horloge, gefeliciteerd!
Heb ‘m ook voorbij zien komen en niet doorgepakt, maar met deze foto’s nu ook wel een beetje spijt.

1 like

Prachtige Yema. Mooie foto’s overigens, daar word ook ik hebberig van :grin:
Gefeliciteerd met je NA. Benieuwd hoe lang deze blijft

1 like

Prachtig horloge :ok_hand: Nog een kalender erbij om het te vieren?

1 like

Toffe Wristmaster! Toch net weer ff wat anders dan de urban traveller, maar zo te zien wel dezelfde bracelet. Ik kon er niet aan wennen, vond de band te lomp met te weinig taper.

Of is die band hier toch anders?

1 like

De band tapert van 24 naar 20. 18mm was mooier geweest. De band is sowieso veel dunner.

2 likes

Dat scheelt denk ik al heel veel! Dit is echt wel een step up van de traveller. Geniet er van :ok_hand:

1 like

Oef - wat is die band netjes. Je kan zien dat ze echt aandacht hebben besteed aan de band. Heel mooi!
Gefeliciteerd met deze NA.

1 like

Is toch ook iets aparter dan een Tissot. Ik vind hem mooi.

1 like

7 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd alsnog :+1:
Die micro-rotors blijven een geweldige oplossing om het zichtbaar en plat te houden. Zo te zien ligt hij ook prima op de arm !

1 like

Nice! De mijne is ook net binnengekomen. :grin:

Extreem goede afwerking moet ik zeggen. Nog relatief dik ondanks de micro-rotor. Ze hadden er nog wel 2 mm af kunnen krijgen schat ik in 🫣

Deze gaat wel helaas gelijk de verkoop in aangezien ik ga inkrimpen.

5 likes

Wat een prachtig uurwerk :heart_eyes:

De dikte vind ik prima.
Ben benieuwd of er animo voor is.

Het wachten was lang, maar ik ben er nog steeds blij mee. Ondanks dat ik op den duur tijdens het wachten ook al afscheid had genomen. En het idee had gevat om het direct in de verkoop te doen.

1 like