Yema Wristmaster Slim - CMM.20 Microrotor - full set - 99% als nieuw

Ik ga wat schuiven in de horlogehobby, dus deze mag plaats maken.

Super cool horloge, prachtige kast van een perfect draagbare 39mm, met mooie facetten en super dun. De band is erg comfortabel en op elke maat te krijgen door de dubbele micro adjust.

En dan het uurwerk, een inhouse uurwerk van Yema met een Microrotor, vaak enkel te vinden in horloges die het tienvoudige kosten, maar nu bereikbaar voor een erg lage prijs.

Merk en model: Yema Wristmaster Slim
Diameter: 39mm
Leeftijd: 1 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2025
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen Friesland of op afspraak in noord Holland ( regio velsen ) verzenden kan ook, maar op risico en kosten van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): 99% als nieuw, zie foto’s voor details.
Soort uurwerk en kaliber: CMM.20 micro rotor in house, 70hrs power reserve
Vraagprijs: 1535,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes