YEMA x Marine Nationale

Onlangs heeft het Franse horlogemerk YEMA een collaboration aangekondigd met de Franse Marine Nationale (M.N.) wat resulteert in enkele nieuwe modellen.

31 likes

Mooi :star_struck:

14 likes

Ik zat ze net te bekijken op de site en ik ervaar iets heel vreemds. Ik vind ze niet mooi, niet lelijk, niet duur, niet goedkoop. Ik vind er eigenlijk helemaal niks van, denk niet dat ik geschikt ben voor een nieuwe Yema…

20 likes

Maar na een reeks van nieuwe modellen kan TUDOR toch niet achterblijven? High hopes! :crossed_fingers:

1 like

Hoop is uitgestelde teleurstelling.

3 likes

Ik kan daar helemaal inkomen, Yema is voor mij ook altijd net niks… weet niet wat dat is.

Ik had net bij het zien van de eerste foto’s het gevoel van “dat moet ik hebben”, maar even later…mwah…

2 likes

Dat kan ik begrijpen, maar voor mij mist er toch iets…

1 like

Yema kan mij meestal wel bekoren en ook deze vind ik best wel geslaagd. Sterker nog, tof ding!

1 like

5 likes

Heeft die ook het in house kaliber?

2 likes

Vind het geen lelijk horloge. 19mm lugs vind ik dan wel weer onhandig, maar daar is wel wat op te verzinnen

Drilled lugs. :ok_hand:

1 like

Kan iemand met Photoshop Yema vervangen door Tudor?

Ik denk met een paar kenmerkende Tudor stijlelementen had dit een hit geweest.
Maar ja, er staat nu Yema op de dial.

1 like

Fijne afmetingen, fijne look.
711 euro (na korting) op staal en met mn strap.

Tempting.

2 likes

Ik heb helemaal niets met Frankrijk behalve wijn.

5 likes

Ik dacht net precies hetzelfde.
Zo van: wéér zo’n zelfde horloge.
Hoeveel van dit modellen van diverse merken bestaat er al niet?

Jep:

3 likes

Tof ook dat het een echt no date kaliber is. Dan zit er dus geen spook stand op de kroon.:+1:

1 like

Ben wel heel benieuwd waar Tudor mee komt, n.a.v. YEMA z’n model in samenwerking

1 like