Yemma yachtingraf waarde ?

Beste leden,

Ik heb een yemma yachtingraf horloge die ik op maktplaats heb aangeboden het hoogste bod is €3250,- nu is mijn vraag is dit een goeie prijs hiervoor of is het horloge meer waard .
Het horloge is in goeie staat te noemen hij doet het nog en is met orginele doos, tuurlijk zitten de nodige gebruiks sporen erop incl. Wat krasjes op het scherm.
Als iemand meer weet van de waarde zou ik dat graag horen.

Mvg

Said

Wat denk je zelf, je zult best onderzoek hebben gedaan op bv internet.

1 like

Dit zou een mooi verkapt verkooptipic zijn…

gallery-1473686187-daargaanweweer

Dat klopt maar op internet staan zulke uiteenlopende vraagprijzen en de meeste worden in het buitenland aangeboden dus weet niet voor welke prijs ze in Nederland worden aangeboden aangezien ik er geen 1 heb kunnen vinden.

Ik snap de vraag niet omdat je in de advertentie aangeeft voor welke prijs ze op internet worden aangeboden. Lijkt mij dat je dan zelf beter de waarde weet dan ik.

Laten we eens beginnen met: Hoe kom je er aan?

Heeft hij recent service gehad?

De horlogemarkt is toch redelijk mondiaal te noemen, op de verzendkosten en importheffingen als barrières na.

De prijzen op MP liggen een heel stuk lager dan chrono24 of eBay hoor :wink:

1 like

3250 euro pakken en in je vingertjes knijpen. Zelfs Hodikinee verkoopt ze… https://shop.hodinkee.com/products/1960s-yema-yachtingraf-reference-9312?variant=46987109967

En op chrono24 al onder de 1600 USD.

Mijn vader verzamelt oud ijzer in Amsterdam en daar tussen vond hij een bak met allemaal afgedankte horloges en daar tussen zat het horloge die ik vervolgens van hem heb gekregen.

Ik weet niks van de historie af .
Ik weet wel dat hij het doet .

1 like

Dan moet de koper nog een servicebeurt laten uitvoeren… :slight_smile:

Dat dacht ik dus ook indd. Al moet ik zeggen dat ik ook een horloges fanaat ben en m dus ook heel mooi vind, maar jah kan het geld ook wel weer goed gebruiken.

Okey bedankt voor u antwoord , dan weet ik dat ook en kan ik daar aan de slag mee gaan. Dank u wel.

Hoe weet je trouwens dat het Calvin Klein horloge werkt, als er geen batterij in zit?

Oww die is van me zusje geweest die mocht ik voor haar verkopen.

In principe doet hij het gewoon nog prima dus vraag me af hoe erg nodig dat is en als dat zo zou zijn waarschijnlijk minimaal.

Dik 3k lijkt me best prima als je niks van de staat van het uurwerk weet.