Yes na twee maanden moeten wachten heb ik hem dan eindelijk binnen de Breitling boek
Hij is heel dik en veel mooie foto’s van nu en van vroeger.
Er staat in de levens verhaal van Breitling van begin tot nu en de ontstaan van de nieuwe eigen manufactuur uurwerk b01 .
ik denk dat elke Breitling liefhebber hem wel moet aanschaffen.(of horloge verzamelaars)
hier de foto’s ( sorry voor de foto’s ze zijn weer gemaakt met iPhone )
Ik heb Het Boek ook.
Echt een toppertje. Er staat veel informatie die niet in de gewone Chronolog staat. Maar als je van de afgelopen 125 jaar de Chronolog collectie compleet hebt is het makkelijk, dan ben je zo gek dat het boek een musthave is.
Als je de collectie niet compleet hebt en je bent wel een Breitling fan is het ook een musthave.
Ik doe serieus handschoenen aan als ik het ga lezen, dat voorkomt vetvlekken.
Heel veel lees, kijk en kwijl plezier.
Kon het niet laten, heb het boek toch maar besteld .
Als Tim zegt dat het ongeveer 2 maanden duurt voordat die binnen is, loopt het al een beetje tegen Sinterklaas en Kerst, moet hem nog een paar maanden verstoppen.
Als de crisis toch doorzet en het wordt erg koud kun je je beter warmen aan dit boek dan aan 3 briefjes van 50 Euro ,die zijn zo verbrand, geintje!!
HET BOEK is binnen,
Ziet er goed uit,alleen wat me stoort is de verpakking, dit is een doos met Breitling opschrift.
Zoals iedereen wel weet ben ik gek op dozen van Breitling.
Nu is op deze doos van alles geplakt, vervoers documenten, zegels en als je niet thuis was de hele mik mak van TNT, dus langzaam afschuren met het gevolg dat de hele doos de pietewei op is, jammer!!
Het advies van WillemH om handschoenen te dragen bij het vastpakken van het boek is zeer goed want er zit een soort kaft op dat kon wel gespoten zijn met een of andere goedje. Dus naderhand veel vingervlekken.
Was een prijzig boek om te bestellen. misschien toch via Ebay.
135+ 24 vervoer+ 22 invoer en douane kosten (van Grenchen Zwitserland???
Samen 181 euries.
Een keer maar nooit weer!!!
Jackwillen
Leuk dat je hem ook heb gekocht.
Ik vind wel dat je hem snel binnen heb gekregen.
Terwijl bij mij heeft het wel een maand of twee geduurd.
Maar wat vind jij nou van de breitling boek ?
Vind je hem beter dan de boek van richter benno breitling ?
Want die wil ik nog eens kopen.
Ieder geval veel plezier met je boek en gr
Hallo Tim.
Ik had hem al binnen 2 weken binnen,dus vrij snel.
Ik vind het boek wel interessant maar het boek van Benno Richter is meer gespecificeerd d.w.z. er staat veel meer informatie in wat de uurwerken betreft.
Als Breitling fan moet je die zeker ook kopen.
Groeten
Jack http://www.horloges.vijftigplusser.nl
He jack
Ik heb hem maar meteen maar besteld de Benno Richter boek .
Heb hem over twee weken in huis :)( ben wel benieuwd ).
Heb ook meteen naar je weblog gekeken en wauw wat een verzameling:}!!!
Welke Breitling horloges heb je allemaal ???
Vriendelijke groeten tim