Yes! GS nr 2!

Even achter mijn bureau vandaan gevlogen…

Super een Grand Seiko!!! zou je me kunnen vertellen waar ik zo een kan bestellen… Grand Seiko?

En ja… foto’s zou leuk zijn.

www.higuchi-inc.com of seiyajapan.com. Maar nu ook in Amsterdam bij de Seiko winkel daar (kleinere collectie), Heiligeweg 14. Okki heeft foto’s gepost van de klokken (GS) die ik heb.

Qua afwerking, zo mooi dit!!

Bofkont:)

Het zou nog toch wel eens leuk als je zelf eens wat foto’s ging plaatsen en dan ook met de lederen band er bij.

www.mijnalbum.nl/Album=QSB7PJZH

Dat foto plaatsen hier is voor een alpha als ik ben vrij lastig… Werkt dit zo voor foto’s van mijn SBGR023 met Sirtoli Andreas Sport band?

althans… een link, zie mijn post hiervoor

heeft deze zaak in amsterdam ook een website?

Quote: Dat foto plaatsen hier is voor een alpha als ik ben vrij lastig… Werkt dit zo voor foto’s van mijn SBGR023 met Sirtoli Andreas Sport band? Einde Quote

Bijna goed. Zo doe je het:

Ga naar de site waar je je fotoos hebt staan.
Klik met rechts op een foto en kies voor “afbeeldingslocatie kopiëren”.
Plak dat in je bericht op dit foum.
Zet er nu nog [img} voor en [/img] achter, en klaar is kees.
Kijk maar:

Niet dat ik weet. Ze hebben een stuk of 7 GS geloof ik (waarvan 4 springdrive).

Bij de juwelier waar Ferrie Schweitzer in Heerlen zijn atelier boven heeft heb ik meen ik ook Seiko Springdrive gezien overigens.

Thanks

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Dit is de eerste keer dat ik een GS onder ogen zie en ik moet bekennen dat ik positief verast ben. Ikzelf bezit o.a. 2 Rolexen, maar zal de volgende keer als ik een duurder horloge overweeg aan te schaffen, zeker ook een GS (de GMT-versie) overwegen. Vraag me echter wel af wat de handelswaarde na een aantal jaren van zo’n klok is. Ik heb uiteraard de Rolexen niet gekocht om ze weer te verkopen, echter het was voor mij wel een geruststellende gedachte dat deze klokken altijd een behoorlijke waarde blijven vertegenwoordigen. Hoe zit dit met Grand Seiko’s??

Groeten,

Ron.

Krijg het idee dat dit wel goed zit. Vorige week is een soortgelijk horloge flink gedragen op Ebay verkocht voor meer dan 1500 EUR (dat is iets minder dan dat ik voor mijn nieuwe betaalde).

Ook op chrono24.com lijken ze redelijk waardevast.