Yes! GS nr 2!

Na mijn Grand Seiko SBGW001 van vorig jaar (wat blijft ie mooi!, en wat stom dat ik nog steeds geen foto’s op het forum heb geplaatst…) weer gevallen voor een GS, een SBGR023.

Dit weekend besteld, afgelopen woensdag (!) via Fedex netjes afgeleverd (uit Japan). Wat een plaatje… En ja, ik zal echt een keer foto’s gaan plaatsen…

Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar deze GRAND Seiko…

Groet,
Arno

gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar de foto’s!

ja idd, gefeliciteerd ! maar waar blijven nu die foto’s…:wink:

Is er al gezegd dat foto’s wel leuk zouden zijn ? :slight_smile:

Bas

mis toch wat toe hoe heet zo’n plaatje.

Ooooh, je bedoeld zo’n uit miljoenen pixels van verschillende kleuren opgebouwd plaatje. Ja… nu je het zegt…

Zegt mij niets…

zonder foto ! :smiley:

Marc-B1 Schreef:

Zegt mij niets…

zonder foto ! :smiley:

Mister Digital himself :smiley:

Laat eens zien dan :smiley:

Is het deze?

Mvg. Okki

Hier
http://images.google.nl/images?q=SBGW001
ongeveer 300 voorbeelden van wat de bedoeling is :slight_smile:

Groeten,

Martin

En deze?

:wink: Okki

OK, ik loop het risico dat jullie zeggen; ‘Waar bemoeit ie zich mee…’, maar is is wel een mooi horloge. Vooral de BGW001 heeft een mooie wijzerplaat!

Yep, mijn plaatjes heb ik er vandaan gehaald. :slight_smile: :slight_smile:

Okki

Dank Okki, jouw eerste foto is mijn klok van vorig jaar (die erg veel draagtijd heeft, wat een ongelooflijk mooie klok vind ik het…) en die tweede foto is inderdaad mijn laatste aanwinst (waarvan ik nu al de hele middag poog de metalen band te verwijderen met een paperclip (!) (zonder het horloge te beschadigen) om er een honingkleurige krokodil op te zetten. Hoe krijg ik grrrrrr… die band eraf??

Net bij de Seikoshop in Amsterdam (Heiligeweg 14) geweest. Erg mooi, maar los daarvan, echt zeer goed en vriendelijk geholpen met verwijderen van de metalen band. Kleine - bijna onvermijdelijke - beschadiging helaas.

Maar… Het leer gaat erop!

De winkel zelf: voor de seiko liefhebber een must en ook: Grand Seiko’s!!

moooooooooi

Mooi horloge (tu), gefeliciteerd. Mooi om te weten dat er bij de Seikoshop kennis zit. Maar woon je daar om de hoek of zo? Er zit n.l. nog geen eens twee uur tussen de beide posts.

Ik ben ook bij de Seiko shop gewesst. Een zeer interessante conversatie gehad met de verkoper. Aardige mensen. Ze weten dat ze tegen de zwitserse merken aan het knokken zijn maar met al dat moois moet er met Seiko toch ook rekening worden gehouden. De GS serie is errug mooi.