Yes horloge

Wat vinden jullie van dit Yes horloge (polscomputer) ik zit er over te denken om er een te kopen…doen of af te raden…:sunglasses: Deze is van titanium.

Hoi Hennie,

Ik kende de merknaam en het assortiment wel.
In analoge zin is het een soort 24 uurs einzeiger.
Daarnaast digitaal aardig wat functies, zoals tijd, alarm, moonphase en een echte day/night indicator.
Ik vind het wel wat hebben.
Over al dan niet kopen durf ik niets te zeggen.
In ieder geval succes in je overwegingen.

Groet,
Flip.

Mijn beste,

De eerste indruk was er een van, een aardig horloge, maar het wijkt toch wel wat af van het beeld dat een horloge in mijn optiek dient te hebben.
Maar enfin,
Na de aanvullende informatie van Flip te hebben gelezen, zie ik het als een horloge voor de uitdagende globetrotter welke meester is van de tijd.
Een globetrotter die de tijd als het ware naar zijn hand zet.
Succes in ieder geval met je eventuele keuze voor deze mysticus!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Sorry hoor maar zou mijn keus niet zijn.

Ik kan me zo een klokje ook nog herinneren. Maar dacht die ie iets van een maanstand en/of getijdestand zou hebben :S

Tja, aan- of afraden… het is persoonlijk niet mijn ding. Maar vind het wel een apart en onderscheidend horloge.

Wat vind je zelf zo leuk aan dit klokje? En wat weerhoudt je om em te kopen?

Als je hem leuk vindt, kopen.

Bij twijfel niet doen.

Ik vind het wel een alleraardigst ding.

Het is weer eens totaal wat anders.

Veel leuke functies erop en dat voor een horloge dat niet uit een Casio-doos komt? :+

Ik sluit me aan bij de vorige poster. Als jij hem leuk vindt…doen!
Ik vind het wel een leuk, anders dan anders ontwerp (tu)

Groeten,

Martin

Ik heb er ooit een gehad en vond het een erg fijn horloge met veel en leuke functies.

Kwalitatief was het ook een goed horloge maar het enige nadeel bij mij was het feit dat hij op bepaalde plaatsen een gouden coating had die er heel snel vanaf ging. Dit zal bij een titanium exemplaar echter geen rol spelen :slight_smile:

Ik vind het wel een aanrader eigenlijk (tu)

Ik heb er ook eens eentje gehad (in 2005 ik zat toen in de USA / Atlanta) en vond de wereldtijden aanduiding erg makkelijk. Ik had de Solstice, die twee keer per jaar met allerlei animaties en geluiden de “zonnewende” aangaf. Erg leuk en ik ging er echt voor zitten.
Nadeel is dat bij de Amerikaanse douane, die (vergeef me) mi. niet vooraan hebben gestaan met het uitdelen van hersencellen, de extra knopjes allerlei vragen opriep. Wat dan bij mij weer antwoorden opriep als: “if I push this button, the bomb overthere will explode” , gelukkig heeft mijn vrouw voorkomen dat ik dergelijke teksten daadwerkelijk uitsprak. Wel het vliegtuig gemist.

Gek genoeg is het 1 van de weinige horloges die ik na verkoop nog steed mis, ga er ook maar weer eens voor kijken.

LeenV Schreef:

Ik heb er ook eens eentje gehad (in 2005 ik zat
toen in de USA / Atlanta) en vond de wereldtijden
aanduiding erg makkelijk. Ik had de Solstice, die
twee keer per jaar met allerlei animaties en
geluiden de “zonnewende” aangaf. Erg leuk en ik
ging er echt voor zitten.

Sigaartje erbijB)- Piljes erbij:)o En je was helemaal klaar voor 't grote event! (:smiley:
Maar wat als je 't moment net had gemist? Even de tijd terugzetten :wink:

Nadeel is dat bij de Amerikaanse douane, die
(vergeef me) mi. niet vooraan hebben gestaan met
het uitdelen van hersencellen, de extra knopjes
allerlei vragen opriep. Wat dan bij mij weer
antwoorden opriep als: “if I push this button, the
bomb overthere will explode” , gelukkig heeft mijn
vrouw voorkomen dat ik dergelijke teksten
daadwerkelijk uitsprak.

(:smiley:

Wel het vliegtuig gemist.
::o :X

Hij is eerlijk gezegd heel apart maar als het stuk is zit je met de gebakken peren, ben je hem misschien maanden kwijt voor reparatie en het is geen solar vind ik een beetje jammer. Bij Ruttenwatch kun je ze kopen.