Yes Man, creditcard

Hallo medeforumleden,

Ik heb geprobeerd de Yes Man horloge te kopen in het kickstar project. Amazon accepteerd echter allen creditcards omdat de pas afgeschreven worden wanneer de pledge gehaald is.

Probleem: ik gebruik (heb) geen crditcard. Nu weet ik van het bestaan van Debit Cards. Heeft iemand hier ervaring mee? Welke is betrouwbaar? Het hoeft niet eens en echte card te zijn, ik zie ook viruele cards (nummer en exp date) alleen heb ik geen ervaring en ben bang voor de betrouwbaarheid. Mijn bank, rabo, heeft er geen helaas.

Iemand ideeen en of tips?

Bij de Rabo kun je zo een Creditcard aanvragen… dat wil nog niet betekenen dat je em ook daadwerkelijk gebruikt…

Daardoor heb ik er in feite zelfs 2… omdat ik ook ANWB lid ben, en regelmatig trips naar het buitenland maak, heb ik een ANWB Visa Card… vervangt de ouderwetse reis-en-krediet brief…

Kun je niet via PayPal betalen?.. dat kun je koppelen aan je bankrekening

Wil wel via Paypal alleen heb een creditcardnummer nodig. Ik wil geen creditcard, is me te gemakkelijk en mijn vrouw heeft al helemaal geen handen. Dan is het iedere maand achteraf schrikken.

koningcaris Schreef:

Wil wel via Paypal alleen heb een creditcardnummer
nodig. Ik wil geen creditcard, is me te
gemakkelijk en mijn vrouw heeft al helemaal geen
handen. Dan is het iedere maand achteraf
schrikken.

paypal kun je dacht ik al n poos ook aan je bankrekening koppelen.

Hier: https://www.3vcard.nl/ kun je een voucher kopen die je als creditcard kunt gebruiken.
Ik heb er ook geen en deze geprobeerd en werkt gewoon goed.
Overgebleven bedrag kun je ook weer terug storten naar je bankrekening.

Ik weet niet hoe het bij Rabo zit, maar alles wat je met een ING creditcard koopt is 180 dagen, of bij platinum, 365 dagen verzekerd. Dus het kan alleen om die reden soms al uit om met een creditcard te betalen. Je kunt het zo doen dat het gewoon van je rekening wordt afgeschreven vervolgens, zonder dat het je extra geld kost. Ook wordt je eigen risico bij het huren van een auto vergoed en zijn er nog een aantal pluspunten. Ook ben je verzekered als je een horloge koopt welk vervolgens niet wordt geleverd, zolang je hem nieuw koopt.

mcfr Schreef:

Hier: https://www.3vcard.nl/ kun je een voucher
kopen die je als creditcard kunt gebruiken.
Ik heb er ook geen en deze geprobeerd en werkt
gewoon goed.
Overgebleven bedrag kun je ook weer terug storten
naar je bankrekening.

Hier dezelfde ervaringen, soms kan je alleen met CC betalen en dan is 3V een uitkomst. Je zit nergens aan vast en krijgt achteraf geen rekening. (tu)