Yess, ik heb hem!

Yess ik heb hem.(tu)(tu)(tu)

Mijn Invicta Subaqua Noma III 5511.
Deze ontbrak nog in mijn Invicta collectie, hij is waanzinnig!!!
18 mm hoog en 50 mm in diameter, wat een beest!

Iedereen alvast een geweldig 2010 en veel plezier vanavond, ik kijk naar mijn pols.
Vuurwerk is niet nodig:D

Mooi zeg, mooie diepe kast!! proficiat!

Met recht een dik horloge. Gefeliciteerd!

Dat is nou een stoere klok,gefeliciteerd en veel draagplezier (tu) en een fijne jaarwisseling.

Radjoe

Groot is een understatement! Mooi wel.

Indead een beest.
van harte gefeliciteerd. Geniet er van in 2010 en LLE JAREN DAARNA.

Jeagertje

Da’s imderdaad een forse, maar je kan het hebben (tu)

Gelukkig is de plaat van een formaat dat alle subdials nog mooi verdeeld staan. Dat gaat nogal eens mis bij dit formaat. Ze hebben het hier goed opgevangen met de bezel.

Veel draag (sleep? :wink: ) plezier

Groeten,

Martin

Super! Wat een stoer apparaat!
Veel plezier ermee.

Mooi ding. staat ook niet te groot veel plezier er van

en Heppie NewYear

Prachtig horloge! Zat er zelf een tijdje terug ook over te denken een Subaqua te kopen. Hoe komt de kwaliteit op je over?

Prachtklok.(tu) gefeliciteerd.

Wow, wat een knots!

Proficiat.

schitterend, beetje industrieel design, het design van invicta spreekt me sowieso wel aan maar over het algemeen zijn de klokken ietwat aan de grote kant voor mijn polsjes:(
Glas staat wel hoog,kwetsbaar punt, oppassen dat je hem niet ergens langs haalt of stoot. Heel veel plezier en alvast een goed en gezond 2010.

De afwerking is werkelijk geweldig, de bezel voelt solide aan en de kronen ook,
en de ban met rubber en staal zit echt heerlijk. Hij voelt aan zoals ie eruit ziet.
Ook de wijzerplaat ziet er erg strak uit geen afwijkingen of dat er iets niet helemaal correct staat.

Ik ben echt onder de indruk.

Kijk dat is nog eens een klok met kl#ten (tu), Ik houd daar wel van. Veel plezier met dit blok staal.

Hij lijkt op Kenny van Southpark.

Beste Hite,

Ik heb ook een invicta russian diver en ik ben onder de indruk van jou apparaat en ben benieuwd van welke site jij ze afplukt .
Ik zou je zeer dankbaar zijn als je mij die site eens zou doormailen want die invicta van jou ken ik nog niet

Veel draagplezier en een gezond 2010

Lenno

Gaaf, wat een joekel(tu)
Moet je toch een redelijke pols voor hebben,niet?

fijne jaarwisseling

gr Ron

Hallo Lenno,

ik koop mijn Invicta’s via www.pakdetijd.nl

www.invictawatch.com is de site van het merk zelf, maar pakdetijd kan overal aan komen, zeer correcte communicatie en levering.
Het is een beetje de Monsterwatches onder de Invicta’s:D

Hou me op de hoogte als je je collectie uit gaat breiden.

En uiteraard een geweldig 2010.

Antwoord op Nivelacuso!

Wel leuk gevonden, maar hij blijft mooi!!!
De inspiratie moet ergens vandaan komen, toch?:smiley: