Onlangs een horloge verkocht aan @Yoran. Prettig contact en snelle afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar.
Een mooie leren watchroll van @Yoran gekocht en dat ging snel en probleemloos. Goed verpakt en snel verzonden👍. Een betrouwbare verkoper dus!
Tropic overgenomen, alles super, mooi ingepakt ook. Thanks Yoran.
Ik had nog een watchroll liggen die niet gebruikt werd, Yoran zag er wel wat in. Een deal was snel gemaakt en de watchroll heeft nu een nieuwe eigenaar. Dank voor deze prettige en snelle deal. Veel plezier met je aankoop @Yoran.
Horloge verkocht aan Yoran ; super snelle betaling en leuk contact . Zeker het aanbebelen waard
Horloge gekocht van @Yoran en dat was een fijne ervaring, hij communiceert snel en vriendelijk en de verpakking was volledig bombproof!
Zelfde ervaring als hierboven. Horloge gekocht bij @Yoran. Fijne correspondentie en horloge zeer goed verpakt. Topverkoper!
Fijne MN-strap overgenomen van @Yoran. Om half zes 's middags mijn interesse kenbaar gemaakt en de volgende dag lag hij al in mijn brievenbus. Dat is voor mij een HF-record!
Graag tot een volgende keer!
Fijne ervaring met @Yoran! Ik heb de Longines Spirit Chronograph aan hem verkocht naar grote tevredenheid. Hij pakte meteen door en binnen een uurtje na zijn eerste bericht stond het geld al op mijn rekening. Ideaal. Na ontvangst stuurde hij netjes een berichtje dat hij het horloge in goede orde ontvangen had, in het enorme pakket dat ik gebruikt heb. Bij de bezorgdiensten willen ze nog weleens kleine pakketjes kwijtraken en dat wil je natuurlijk niet! Yoran is heel blij met de Longines en dan ben ik ook blij. Warm aanbevolen!
Prachtig horloge van @Yoran gekocht. Deal heel rap gemaakt en het horloge is direct verstuurd en heel erg goed verpakt bij mij aangekomen.
Yoran bedankt voor het prettige contact!
Afgelopen week een horloge van Yoran overgenomen. Lekker vlotte communicatie en hij heeft zelfs de moeite genomen om het pakketje 's avonds nog snel op de post te doen. Goed verpakt ook. Niets te klagen, positieve ervaring