Yorick

@Yorick nam een band van me over. Snelle betaling en vlotte terugkoppeling. Leuk zaken doen zo!

1 like

Racingbandje verkocht aan @Yorick woont in de buurt dus kwam hem ophalen, leuke vent met grote passie voor en kennis van horloges! En blijkbaar ook een voorspellende gave want nam 3 horloges mee die bij mij op de whishlist staan!

1 like

Vandaag mijn Zenith 420HW verkocht aan @Yorick.
Een liefhebber in hart en nieren , een beter thuis had de Zenith niet kunnen krijgen.

Heel fijn zaken doen en erg gezellig gekeuveld over horloges.
Top :+1:

1 like

Onlangs een horloge aan @Yorick verkocht en het werd een erg soepele deal. Fijne vent, kundig ook. Aanrader!

1 like

Recent ook een horloge verkocht aan @Yorick. Prettige en duidelijke manier van zaken doen. Bij overdracht nog enige tijd gepraat over de gezamenlijke hobby.

Kan Yorick aan een ieder aanraden!

1 like

Betrouwbaar en gezellig horlogeliefhebber! Goed zaken mee te doen :+1:t2:!

1 like

Thanks Harmen! Veel plezier met de Polar!

Erg goede ervaring met @Yorick gehad. Hij heeft mijn Rolex Oyster Perpetual overgenomen en ik zijn Breitling Navitimer. Erg goede communicatie. Lekker snel en correct. Horloge zoals beschreven. Zo hoort het! Ik zou zo weer een deal sluiten met Yorick :+1:

4 likes

Vandaag een prachtige Zenith Prime overgenomen van @Yorick.

Na een week heen-en-weer communicatie werd de deal vandaag op een aangename f2f ontmoeting beklonken. Bijkomend een leuke babbel gehad over onze verslavende hobby en professionele levensfeer.

Kortom: @Yorick is een toffe kerel met veel passie voor uurwerken en een man van zijn woord!

3 likes

Mijn Breitling Aerospace aan @Yorick verkocht.
‘Helaas’ even een snelle deal bij mij op kantoor tegen middernacht :wink:… neemt niet weg dat Ik Yorick ervaar als een enthousiaste liefhebber. Zou blindelings een volgende deal sluiten met deze HFer.
Yorick nog bedankt dat ik even je Milegaus heb mogen betasten :star_struck:
Veel plezier van de Breitling :+1:

1 like

Net onder het genot van een bak koffie en een gezellig gesprek mijn breitling Aerospace EVO overgedragen aan @Yorick.
Prima communicatie en snel af kunnen spreken, een betrouwbaar forumlid waar ik zo weer zaken mee zou doen!

1 like

Prettige verkoop gehad van mijn Bulova Super Seville aan @Yorick, aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Zeer plezierige deal met @Yorick gedaan. Zoals altijd vertrouwd en, net zo belangrijk, super gezellig. Aanrader 1e klas.

1 like

Fijne ontmoeting gehad met Yorick. Zijn Bulova super seville die zoals omschreven was in de advertentie overgenomen. Wat uitleg over het horloge gehad en je kan wel zeggen dat Yorick een liefhebber is. Naast liefhebber een buitengewoon plezierig mens. Yorick bedankt en zeker tot de volgende keer.

Bram

2 likes

Gave Omega band overgenomen van @Yorick, koffie en heel aangenaam gesprek erbij. Top ervaring, top HF lid!

1 like

Zojuist bij onze vriendelijke vrind @Yorick een horloge opgehaald. Altijd gezellig. Koffie, kots (!) en nog wat andere horloges bekijken en weer naar huis met de Explorer om de pols.

Aanrader!!

ps, er zit een veegje op je cyclops :joy:

1 like

G-Shock van @Yorick overgenomen. Zeer snelle, bomproof verzending, soepele communicatie en een goede prijs. Blij mee! Aanrader dus :grinning::+1::+1:

2 likes

Gisteren mijn eerste Rolex gekocht! De Air King van @Yorick. Transparante info, snel schakelen, en gewoon prima geregeld! Wat een rolex / horloge liefhebber. Als er 1 Rolex over de dam is… :sunglasses: Zou mijn volgende zo weer bij hem kopen

2 likes

Tudor gekocht van Yorick. Erg leuke vent @Yorick , liefhebber. Keurige transactie en supersnel. Aanrader.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @yorick.
Aardige vent, nette betaling en prima zaken doen met Yorick.

Bedankt voor de fijne afhandeling!

1 like