You win some, you lose some. Hoe een Mondaine NA, veranderde in een Claude Bernard NA

Paar dagen geleden, een blije post, want mijn Mondaine Sports Chrono 2 was binnen :star_struck:. Mooie, gewichtige horloge… echter, was er iemand die echt, echt opzoek was naar dat specifieke horloge… nu ja in dat geval is een horloge ook maar een horloge. Een prima deal mee gesloten en na 2 mooie polsdagen, pronkt ie nu om de pols van een ander.
.
.
Gelegenheid om nog eens te kijken wat ik wil… een mooie dresswatch? Goed idee, of toch maar een chronograaf? Ik ben eerst wezen kijken naar chrono’s van Seiko en Hanowa, en alhoewel ze een appeal hebben, was het het allemaal net niet voor het gevoel… Toch een dresswatch proberen dan. Ik kreeg Claude Bernard om mijn pols, en alhoewel ik het merk niet ken, viel de stijl wel op, toch een paar toffe toevoegingen die het onderscheiden van de rest. Ik begon hier steeds meer voor te voelen! De dresswatch was het aan het winnen van de chronograaf.

Na nog een paar andere dresswatches te hebben geprobeerd, bleef toch die eerste variant in mijn hoofd zitten zitten… knoopje doorgehakt, horloge om mijn pols, en een blije geit met zijn onverwachte nieuwe aanwinst :blush:.

Tijd voor plaatjes van de Claude Bernard quartz moonphase

20200804_180027

20200804_175958

20200804_175933

20200804_175900

20200804_175723

Bedankt voor het lezen en het meekijken. Fijne week😎

27 likes

Leuk verhaal en gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Een mooi en uitstekend horloge die Claude Bernard uit huize Edox. Veel plezier er mee gewenst, dat heb je nu wel verdiend!

1 like

Dat ziet er goed uit. Veel kijk en draagplezier gewenst.

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst .

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Een mooie combinatie van dressy door de lederen band en de vorm van de kast en een tikkeltje sportief door de wijzerplaat en subdials.

Geniet ervan

1 like

Sjiek horloge hoor. Veel draagplezier!

1 like

Een quartz moonphase :ok_hand::ok_hand:
Heel veel plezier ervan!

1 like

Mooie aankoop, gefeliciteerd!

1 like