YoungWatchLover

Positieve ervaring met YoungWatchLover als koper.
Na een prettige berichtenwisseling tot een deal gekomen. Zending is goed aangekomen richting België, ook zeer prettig dat dit door de koper wordt teruggekoppeld.
Betaling verliep ook vlekkeloos.
Kortom het is uitstekend en eerlijk zaken doen met YoungWatchLover :+1::+1::+1:

Bedankt en wie weet tot een volgende keer :wave:

1 like

Positieve koop ervaring gehad bij @YoungWatchLover. Snelle en to the point communicatie, rappe verzending. Een prima ervaring dus!

1 like

Hier ook een leuke en prettige ervaring met @YoungWatchLover. Duidelijke snelle communicatie en gelijk afgesproken vanavond en de deal rondgemaakt. Wat mij betreft een aanrader :+1:t2:

1 like

Vandaag ritje naar Belgie gemaakt. Tot mijn verbazing was er een gedeelte goed wegdek:+1:
Nee zonder gekheid, een zeer positief aankoop gedaan bij @YoungWatchLover , aardig, Relaxt, weet redelijk wat over Horloges(meer dan ik):sweat_smile: , dan is een gesprekje over horloges een stuk aangenamer en is er zo 30min vertreken. Kortom een dikke aanrader voor koop/verkoop/ruil!
Wie weet tot ooit weer!

2 likes

Van Kristof aka @YoungWatchLover zijn tweede nieuwe Baltic overgenomen. Zijn aansprekend verhaal over dit horloge trok meteen de aandacht, maar de aantrekkelijke prijs voor dit mooie horloge trok mij uiteindelijk over de kopersstreep. De koop was snel gesloten.

De communicatie met Kristof was aangenaam en de verzending verliep snel. Kortom, een aangenaam ‘treffen’ met dit HF-lid :ok_hand:

2 likes

Baltic gekocht van @YoungWatchLover, de communicatie was prettig en er was wederzijds vertrouwen. Nadat de betaling was ontvangen werd ik direct voorzien van een track&trace link. Het horloge was zoals beschreven en ik ben er ontzettend blij mee :slight_smile: Het is een aanrader om met Kristof zaken te doen!

1 like