Youp

Hier een hele goede ervaring na de koop van een Sinn 556i van @Youp. Hij is nog niet zo lang lid en heb hem via MP benaderd, hij stelde voor om de helft van het bedrag over te maken en pas de rest bij ontvangst van horloge, prima oplossing voor mij en zo dus tot een deal gekomen :+1:t2:

Leuk om een nieuw forumlid aan onze gemeenschap toe te voegen en gelijk een aanrader wat mij betreft.

1 like

Vandaag @Youp zijn Omega Speedmaster Reduced overgenomen. Youp is erg vriendelijk en zijn koffie was heerlijk. Daarnaast hebben we gezellig gepraat over de hobby en de zaken er om heen.

Ik zou Youp zeker aanbevelen indien hij weer iets aanbiedt!

1 like

@Youp heeft mijn Oris 65 overgenomen.
Hele prettige ervaring :+1: Betaling snel geregeld, een enthousiast berichtje bij ontvangst.
Youp , veel plezier met de Oris, incl nu wel de stalen band dus :+1::smiley:

1 like

Hi,

@Youp heeft mijn BB58 overgenomen - bijzonder prettige overdracht - communicatie was snel en vriendelijk - afspraak snel gemaakt. Leuk gesprek en simpelweg een aardig persoon :slight_smile:

Een volgende deal zou ik zo weer met Youp doen - kan 'm dan ook aanbevelen

Groet, Vincent

1 like

Hi,

Een mooi horloge van Youp gekocht, communicatie is snel, uiterst vriendelijk, leuk gesprek over gemeenschappelijke hobby!

Aanrader!

1 like

Vandaag een Oris van Youp overgenomen.
Fijne en snelle communicatie. Afspraak bij hem thuis en alles netjes en mooi aangeleverd. Top!

Helaas had ik zelf weinig tijd, anders had ik graag nog even wat nagepraat over de hobby👍🏻

Youp, nogmaals bedankt!

1 like

Afgelopen week mijn prachtige Oris 65 glow aan @Youp verkocht. Duidelijke en snelle communicatie. Zeker een aanrader!!! Veel plezier met het horloge Youp!!

2 likes

Een fijne ruil gemaakt met Youp. Alles perfect geregeld. Top…dank @Youp :+1:

Fijne deal met @Youp! Alles volgens afspraak, Thanks!!

1 like

Gisteren een prachtige Tissot PRX van Youp gekocht. Duidelijke communicatie en een vriendelijk ontvangst met heerlijke koffie bij @Youp thuis. Bedankt Youp!

1 like

Horloge verkocht aan Youp. We zouden ‘ergens dit weekend’ afspreken. Dat werd dus een voetbalclub ergens in de Betuwe waar mijn zoontje een toernooi had. Gewoon lekker in een volle kantine het horloge overgedragen en ondertussen lekker wristies :camera: maken :rofl:. Leuke babbel, had zo nóg een uur kunnen doorpraten.

HF-waardig, @Youp is zeker aan te raden!

2 likes

Gisteren een Black Bay 54 overgenomen van @Youp. Horloge is in superstaat en de overdracht ging soepeltjes. Youp, nogmaals dank voor de deal en het leuke gesprek. Ik ben er super blij mee!

1 like