YouTube kanaal?

Misschien kan @25tien wel gaan vloggen over horloges. Moet ie wel even een groothoeklens regelen maar dat lijkt me niet onoverkomelijk.

4 likes

ik zal eens wat experimenteren met filmpjes maken in dat krantententje

1 like

Archieluxury natuurlijk.
Niet Nederlands maar dat geeft niet.
Hij herhaalt namelijk alles zo vaak dat zelfs wanneer je Engels niet zo goed kan volgen, je op den duur toch weet waar ie het over heeft.

6 likes

Ja dat klopt! Dat ben ik dan waarschijnlijk :slight_smile:

1 like

:joy:

1 like

Net als met mensen die je niet verstaat en ze hetzelfde dan herhalen maar harder :joy:

@Dennis Hoi Dennis, Archieluxury is inderdaad een malloot (geworden) maar dat was ie niet altijd. Als je teruggaat naar de oudste video’s op zijn kanaal zie je dat ie wel degelijk weet waar hij het over heeft. In die tijd was ik ook supporter van zijn kanaal, nu niet meer. Hij was een van de eersten, maar niet de eerste, die dit soort video’s gingen maken. Later kwamen al die andere Engelstaligen erbij en dat is echt een soort ‘community’ geworden. Ze kennen elkaar allemaal en hebben ‘haat liefde verhoudingen’ met elkaar. Ik moet er wel bij zeggen dat het een bepaalde ‘hoek’ van de horloge kanalen is geworden, want er zijn er tegenwoordig zo veel. Het is vermakelijk om naar te kijken, maar niet als je echt voor het uurwerk zelf gaat, daar zijn hele andere en veel serieuzere kanalen voor zoals: Watch Repair Channel, The American Pocket Watch en bunnspecial, om er een paar te noemen.
Het kanaal van EDC Gunner is leuk als je interesse naar de wat goedkopere vintage horloges uitgaat; heel aardige gozer ook, maar zeker niet hoogdravend in kennis :relaxed:

Dank je wel voor deze info.:+1:

1 like

@anon50762135EV
Je hebt een leuke blog gemaakt man! Goed dat je aan hebt willen beginnen, gaat volgens mij veel tijd in zitten. Alleen wel jammer dat het maar klein is gebleven. Zou tof zijn als t allemaal wat groter zou worden, met veel lezers, foto’s, filmpjes en info. Ik hoor het graag als je er iets op gaat zetten👍

2 likes

Jij bent zeker ook K. Lokkengek op youtube :slight_smile:

Beterschap!

1 like

Dankjewel Oscar, heel attent van je :+1: :relaxed: