Tag Heuer service case overgenomen van Yong @YY77. Uitstekende case, prettig geprijsd en super service omdat hij voorstelde dat ik de case op het werk bij zijn broer kon ophalen en zodoende verzendkosten kon uitsparen. Zeer sympathiek en aanbevelingswaardig forumlid
Ik kreeg een bericht van @YY77 met de vraag of ik mijn zenith vouwsluiting (die ik samen met een bandje te koop heb staan) los wilde verkopen. En bood me gelijk bedrag X.
Ik deeldde hem mee dat dit een optie is omdat iemand interesse had in het losse bandje.
Ik benaderde die andere persoon en maakte de verkoop vh bandje rond.
Toen ik met YY77 de verkoop vd sluiting rond wilde maken kreeg ik een bericht met een uitleg waarom hij toch af zag van de koop.
Ik ben zelf vrij principieel en vind dat een deal, een deal is. Helemaal als je in je eerste bericht een concreet bod doet en ik daarop een vervolgactie uitzet (hem ook van op de hoogte gesteld waar door hem nog op gereageerd is.)
Daarom vind ik dit een zeer onplezierige gang van zaken en wilde dit even delen.
Vandaag een leuke deal gemaakt met Yong aka @YY77 snel gehandeld en komt ook zijn afspraken na, nog gezellig gekletst over onze hobby. Zeker een aanrader leuk betrouwbaar forum lid tot een volgende keer