Zaadje geplant gmt

Bedankt voor alle suggesties, zal het allemaal gaan bekijken.
Wel zie ik een aantal modellen terug komen die groter zijn dan 42mm en/of erg drukke plaat hebben, dat zoek ik dus niet.
Ik draag geen pak maar wel gekleed, dan staat een grote of drukke plaat niet bij, tevens heb ik maar 16,5cm polsjes dus dat is ook een belemmering.

Die is mooi hè!

1 like

Christopher Ward Sealander C63 GMT

Ook op staal en ook met andere kleuren wijzerplaat te verkrijgen :grin:

9 likes

38mm, lekker makkelijk met Quartz en voor maar 400 euro.

Voor beide :clown_face:

3 likes

Zonder de “sterke” meningen over Steinhart te willen voeden vind ik dit wel 1 van de beste GMT horloges voor het geld:

Sellita SW330 Elabore, saffier, keramische bezel titanium kast en band enz.
Maar met de GMT tik die ik heb kan ik binnen Steinhart wel meer mooie modellen vinden.

Succes met je zoektocht!

1 like

In het wit ook mooi

Moeie maatvoering met 39mm, kans hebber

5 likes

Ik blijf dit een van de mooiste GMTs vinden die op dit moment te koop zijn. IRL mogen aanschouwen. Zit heel mooi in elkaar en, met 39mm, mooie maat. En sowieso natuurlijk een gaaf, onafhankelijk merk, met een geweldige heritage! Én jij hebt, zo te zien, nog niks Zwitsers. Dus, ik zou zeggen: rek het budget ietsje op en ga voor deze! Krijg je geen spijt van!

image

Oh en dan nog een tip: kopen bij de beste Nederlandse Squale-dealer: Q-Watches! :+1:

8 likes

Fraai horloge, vanwegen de geprinte indexen heb ik mijn twijfels.
Heb in het verleden een squal root beer gehad en die had geen lang leven met mij, denk dat met opgelegde indexen een langer verblijf in de horloge box bewerkstelligd kan worden.
Ja ik denk dat ik verpest ben met de gs en chronomaster, je let op veel meer details dan strikt noodzakelijk is :man_facepalming:

3 likes

Lijkt me ook een vrij zinloze suggestie

Als dit het budget is. :wink:

2 likes

Tja dan moet het maar weer een GS worden. Dan wel even het budget oprekken… Ben wel fan van de SBGN003 en SBGN005

Die Oceanus OCW-S100-1AJF is geen gmt maar wel een cool ding. Twee tijdzones kun je er volgens mij namelijk niet gelijktijdig op aflezen. Wel is er vrij eenvoudig te switchen van tijdzone.

Wil je binnen budget blijven dan zou ik dit advies opvolgen:

Maar dan zou mijn voorkeur ook de witte zijn die je zoals je al aangeeft mooi vindt.

Succes met de keuze!

3 likes

Mooi horloge zeg :ok_hand:

1 like

Ik zou deze als tip willen geven, 5130r :wink:

3 likes

De CW eenvoudige bediening, betaalbaar, goed afleesbaar en met een quick relase bracelet die ook nog eens in de clasp een paar milimeter te verstellen is.

4 likes

O ja en 15 ATM.

1 like

Dat komt omdat er altijd iemand komt met

Normaal gesproken gevolgd door: uiteindelijk wil je toch een Rolex, dat is ongeveer de oudste leus op dit forum :smile: en dat is in mijn geval dus niet zo.

Voor €1000 hebben we een deal :partying_face:

4 likes

Ben geen Catawiki fan maar ze hebben daar wel een interessante lot tussen zitten.

Weet iemand een ander adres waar je rond de 1000 klaar zou kunnen zijn? Zag dat een aantal loten rond de 800-900 zijn geëindigd.

2 likes

Ik heb hem op Chrono ooit voor 1120€ kunnen kopen.
Dat was 100€ boven mijn bod, dus niet gedaan.
Wel een prachtig horloge! (Met lelijk bandje op deze foto)

1 like

Dankzij die zin heb ik eigenlijk geen zin meer om nog verder na te denken.

Jammer, want ik had nog leuke tips rond je budget en uiteraard daar boven.

Wel kan ik je mededelen dat ik me al vijfentwintig jaar te blubber reis voor het werk, en dat ik in werkelijkheid nog nooit wat aan een GMT heb gehad.

7 likes

Mido Ocean Star GMT Hodinkee LE?

Met een prijs van 1390$ iets boven budget, maar daar krijg je wel een prachtige GMT van 40,5mm met 3 straps voor :slight_smile:

2 likes

Traska Venturer GMT

image

Wel tweedehands of wachten op de volgende uitgave…

2 likes