Is Yema al genoemd?
10% korting nu
Ik ben Squale minded. Dus voor de hand liggend een Squale GMT.
Echter zag ik afgelopen dagen ook een groene mm200 gmt. Wow, die is mooi.
Net zoals de yema hierboven . Zie ik vandaag voor het eerst… Man Just a lovely piece!!
Had ik al genoemd dat ik ook GMT minded ben?
Heb je nagedacht of je een true/traveler’s GMT wilt of ok bent met office GMT?
In geval van dat eerste heb je véééél minder keuze en vallen bijna alle ETA derived uurwerken af, evenals de NH34.
Miyota 9075 is wel een optie voor betaalbare "true gmt"s, of de recente ETA die in sommige mido’s zit.
NH34 heeft een 24-uurs GMT hand hoor
Maar het is geen true GMT.
Inderdaad, maar bij de NH34 kan de uurwijzer niet apart verzet worden, enkel de GMT-wijzer.
Voor mij is er niet zoiets als een “true” GMT. Het is gewoon een andere manier van werking. Beide kunnen hun voordelen hebben.
Aah ja, ik had de coke versie
Leuk ding droeg ook fijn, maar het is een “ik wil wel rolex maar heb het geld niet” horloge
Het zijn allebei echte GMTs, maar zo is nu eenmaal de benaming. Die met de los verstelbare uurwijzer wordt “Travelers” of “True” GMT genoemd, die met verstelbare GMT-wijzer wordt aangeduid met “Caller” of “Office” GMT.
Het voordeel van de eerste is dat je niet je uurwerk hoeft te stoppen als je in een andere tijdzone aankomt, je secondenwijzer blijft dan gewoon lopen. Het voordeel van de tweede is dat je makkelijk een andere tijdzone kunt instellen zonder dat je de lokale tijd aanpast of je uurwerk hoeft te stoppen, hierdoor is die meer geschikt om vanuit één vaste tijdzone te kunnen zien hoe laat het in een andere tijdzone is- voor als je iemand daar moet bellen bijvoorbeeld.
Maar, zoals ik al zei, het zijn allebei echte GMTs!