Zak-Skelet-horloge

Hallo Forumers,
Ik ben op zoek naar een mooi, nieuw Skelet zakhorloge. Budget +/- E 300,–.
Ik heb me suf gezocht op internet, heb echter niets kunnen vinden. In de catalogus van Hobbyklok 2000 staat een prachtklokje (blz 117 , nr 9) maar die hebben ze helaas niet meer. Weet iemand een of meerdere mogelijke dealer(s).
Bij voorbaat dank voor de moeite.
N.B. Ik had geen gelegenheid naar de Rikketik te gaan (gezondheid) en is ook wel een beetje ver weg (Friesland).
Groeten
Eeltje

Op
http://www.poljot.ch
staan er twee (onder ‘17 steine/datum’ en dan ‘andere’) voor 159,-. Ik weet niet wat voor uurwerk je wil maar ik kom er maar weinig tegen met Zwitsers uurwerk. Als ik een skeleton zakhorloge tegen kom, net zoals nu, zijn het meestal Russen.

Kijk wat dat aangaat eens op Ebay Duitsland naar de Poljot kupfer.

Arjay

Hallo Coen, Arjay,
Bedankt voor jullie tips, ik ben vlugtig wezen kijken bij Poljot en denk door jullie op het goede spoor te zijn gezet.
Groeten
Eeltje.

eeltje, misschien heb je interesse, ik wil mijn skelet zak horloge best verkopen. De achter kant is ook open, daar heb ik zo gauw geen foto van. Het horloge is incl ketting en doosje.


Hallo Master-Fan,
Het horloge ziet er goed uit, maar ik kijk toch nog even verder. Ik ben erg kieskeurig. Ik zoek een klokje met o.a. zowel aan de voorkant als aan de achterkant een scharnierend deksel.
Groeten
Eeltje

et.com/albums/d66/Peter1940/LouisDelonVierjpg.jpg[/img]


Hallo ,
is dit iets ?
Groet ,
Esmerlada