Ik ben altijd gepassioneerd geweest ook een zakhorloges… maar ik vond het vreselijk om ze elke keer weer in mijn zak te stoppen🤌… toen kwam ik toevallig foto’s tegen van “marriage” of dit kleine “converter” (en ik was nieuwsgierig🤔 om het te proberen )…nou, ik ben er tevreden mee, je moet natuurlijk van grote horloges houden en ze niet elke dag dragen maar een speciale gelegenheid🥂 of gewoon om te genieten🍻…
Wat een grappig ding! Zijn die (nieuw) te koop of is dit een (zeldzame) vintage vondst?
In geval van nieuw te koop: waar?
Oh wat geweldig dit
Nieuwe…via Eatsy…
Etsy!
Ha, Deze dus.
Dank voor de tip.
Mooi zakhorloge echter lijkt mij dit toch wat onpraktisch dragen met de opwindtoeter.
Heel gaaf voor een heren zakhorloge.
Ik heb er ook 1 liggen helaas voor een dames zakhorloge.
Mijn oma droeg vroeger haar kleine zakhorloge ook in zo’n converter met een leren bandje om haar pols.
die convertor is niet zo mijn ding.
Wel een schitterend horloge!!! Prachtig met die zwarte plaat! Radium lume?
prachtig apparaat, ik heb em en draag em dagelijks… het is en blijft een goede conversatie starter.
Schitterend horloge inderdaad en leuk op zo’n converter zeg. Niet bang dat hij er af valt?
Ik was ook aan twijfelen maar blijft vast…het werk…
en geen beschadegingen aan de kast?
Dit lijkt mij een veldfles met horlogefunctie…
Wat een onzin zeuren over het steeds maar het horloge uit je zak moeten halen het is toch een zak horloge?
Dat is juist de garme ik snap hier niets van
Geen gezicht zo,n oplossing
Ik begrijp het gebruik waarvoor het is bedacht en de manier waarop het vaak werd gedragen… maar het gebruik van het zakhorloge om de pols werd in het verleden al overgenomen (piloten etc etc… sommigen van ons zijn gewoon het opnieuw overnemen van dat gebruik… het is niet nieuw, en dan weet ik niet hoe het met jou zit, maar ik kijk graag naar het horloge dat ik draag en hoor het tikken… het maakt deel uit van de passie die we hebben… maar ik begrijp ook je standpunt…