Hallo liefhebbers,
Ik wil graag dit zakhorloge kopen, het ding is in perfecte conditie, zowel optisch als ook het uurwerk. Wat is een eerlijke prijs om te bieden?
En wat zijn marktprijzen voor Roskopf, in perfecte staat met een gravure op de kast?
Ik hoor het graag!
Gr. Roel
Volgens mij is dat een militaire Waltham van het Engelse leger met GSTP gravering op het deksel.
Op de Engelse ebay kom je ze wel tegen voor vijftig tot 75 euro.( via bieden)
Roskopf zakhorloges zou ik niet aan beginnen dit waren goedkope penanker uurwerken, je ziet ze voor lage als hoge prijzen voorbijkomen.( 25 - 125 euro )
Met wat geduld en zoeken is het mogelijk om zulke klokjes voor hele lage prijzen aan te schaffen, ik heb een poosje geleden een GSTP omega voor 50 euro op Marktplaats gevonden, ik was een van de weinige bieders.
Thnx Diashock (tu)
Ben je zeker over die Roskopf klokjes? De verkoper had het over kleine fortuinen in zijn collectie?
gr. Roel
meeste prijzen zijn een overdreven hoog naar mijn mening. Dit zie je zo en zo
wel vaker op ebay.
Ik zou iig niet meer dan 30 euro geven voor de Roskopf.
Ach ja, de prijs wordt natuurlijk bepaald door vraag en aanbod, maar deze horloges waren in hun tijd heel goedkoop.
Misschien is de belangstelling in de loop van de tijd wat gestegen om onduidelijke reden, maar ik zou ook niet meer dan een paar tientjes voor zo’n Roskopf over hebben.