Zakhorloge gevonden

Ik heb dit zakhorloge gevonden in mijn opa’s kelder is deze zakhorloge nog iets waard.

Ja

3 likes

Lekker scherpe foto ook.

2 likes

Kwam die fake Omega daar ook vandaan? :wink:

6 likes

Op basis van deze vage foto is er inderdaad weinig van te zeggen, we moeten op z’n minst een paar scherpe foto’s hebben van het horloge, ook van de binnenkant van de deksels met eventuele merktekens en een foto van het uurwerk.
Houd er maar vast rekening mee dat zakhorloges over het algemeen weinig waard zijn, er zijn er verschikkelijk veel van en er is nauwelijks vraag naar.

2 likes

Ja echt eh

@reyndersrobbe123 wat wil je nou eigenlijk van ons?

3 likes

F[quote=“HanDavinci, post:6, topic:115413”]
@reyndersrobbe123 wat wil je nou eigenlijk van ons?
[/quote]

Nou hetzelfde als bij zijn Omega : Een taxatie en als het antwoord hem niet bevalt nergens op reageren. :smile::+1:

10 likes

Het zou zo mooi zijn als zo’n absurde vraag/bericht helemaal geen enkele reactie oplevert…dan is men snel genoeg weer vertrokken.

Maar goed dat is, zoals Van Kooten & De Bie pleegden te zeggen…‘toekomstmuziek!’

:sunglasses:

4 likes

Ja opzout’n dus :expressionless:

3 likes

Hij is 2x de helft waard amigo!!!

Succes ermee!

1 like

Ik zou je opa aanraden het zakhorloge voortaan niet meer in de kelder te bewaren, zakhorloges zijn meestal niet waterdicht en kelders vaak vochtig.

Het lijkt me gezien het risico dat het horloge vochtig is geworden dan ook niet veel waard, verzamelaars willen dit risico name liever mijden. Had je het op zolder gevonden was dit een ander verhaal, dan had ik dit horloge zo voor enkele honderden euro’s van je over genomen.

Groeten,

Stefan

3 likes