Zakhorloge gezocht

Beste forumleden,

Als kind liet mijn vader vaker het zakhorloge zien dat hij van zijn opa had geërfd. Helaas heeft hij dit door omstandigheden jaren geleden moeten verkopen. De kopende partij was gelukkig wel een particuliere liefhebber. Het gaat hier om een gouden horloge van het merk Longines. Het horloge is destijds verkocht met de doos met rood fluwelen bekleding aan de binnenkant. Ik denk dat het van rond 1920 zou moeten zijn geweest. De bijbehorende gouden ketting was meen ik al eerder verkocht voor de goudprijs.
Het horloge is gegraveerd, wat er precies in stond weet mijn vader niet meer, maar ergens staat de naam van mijn grootvader, “Kappel” vermeld.
Nou hoop ik dat deze zakhorloge liefhebber op dit forum actief is, ik zou namelijk graag het horloge terugkopen en aan mijn vader geven.

4 likes

Oei, dat is een flinke zoektocht. Ik hoop erg voor je dat het gevonden gaat worden!

3 likes

Ach, meer dan hier posten kan ik niet helaas.

Ik zou wat restaurateurs aanschrijven. We hebben er een paar op dit forum, maar misschien ook wat commerciële? Misschien komt er toevallig 1 het horloge tegen bij een opknapbeurt.

2 likes