Zakhorloge opbergdoos

Wie van de forumleden weet waar ik aan opbergboxen kan komen om (op een nette manier ;)) zakhorloges in op te bergen.
Ik had er eentje gekocht bij Hobbyklok waar 12 zakhorloges een mooi plaatsje in hebben. Nu wilde ik een paar van die opbergboxen bij kopen, maar zijn ze uitverkocht en ze komen ook niet meer.

2 likes

Weet jij toevallig nog een site waar je een mooie opbergdoos kan kopen voor zakhorloges?

1 like
2 likes

ff googlen op: pocket watch box

hier misschien?
of hier
https://www.amazon.com/Pocket-Watch-Display-Storage-Watches/dp/B00115CQ5A

3 likes

Top…daar was ik nu toevallig net naar op zoek voor mijn Waltham :thumbsup:

3 likes

Ah jah daar is het een hele mooie voor, pianolak, heb er zelf ook 1 :slight_smile:

3 likes

…en besteld :thumbsup:

3 likes

kewl :slight_smile: Heb er veel plezier van ! :slight_smile:

2 likes

Thx…gaat lukken. Zal een plaatje schieten als ik 'm heb, incl Waltham uiteraard :thumbsup:

3 likes

Bedankt voor de tips!
Ga er zeker een bestellen!
Zal wel even een foto maken als ze er goed en wel in liggen :slight_smile:

3 likes

Hoi David, dat is een mooie aanvulling op je Waltham! :+1:

2 likes

Hoi Robbert, je bericht ontvangen. I.v.m. drukte reageer ik er later op. EĂ©n onderwerp eruit is i.i.g. nu opgelost: de zakhorlogedoos! :+1: :relaxed:

1 like

Dankjewel Harry :thumbsup: Lijkt mij ook een nette en leuke oplossing. Wel het doosje openlaten staan…uiteraard om de schone af en toe te kunnen bewonderen :ok_hand:

1 like

Beste Harry,
Ik ben vanavond te vinden op het forum en ondertussen bezig met de horloges!
Zal je wel even wat meer informatie verschaffen dan…

Vriendelijke groeten,
Robbert

1 like

Ik ben heel benieuwd naar wat er komen gaat! :+1: :relaxed:

Niet verkeerd, al is de buitenkant van het doosje duidelijk mooier dan de binnenkant :grin: Maar ben best tevreden met deze oplossing :thumbsup:

4 likes

Erg stijlvol

2 likes

1 like

Het is heel mooi, maar in mijn beleving iets te strak… Er mist iets; misschien een zilveren ketting eraan ? :blush: In ieder geval is het nu veel beter dan uit het zicht in de horlogedoos! :+1: :relaxed:

1 like

Haha…indeed. Ps het klokje lag los op tafel in het zicht, dus ik geniet er iedere dag sowieso al van :thumbsup:

Oh en ter ere heb ik 'm even opgedraaid…wat tikt jouw klokje toch lekker Harry :ok_hand::wink:

1 like