Zakhorloge, Waarde

Geachte,

Ik ben van plan om een zakhorloge van Omega te kopen.
De kostprijs ligt tussen de 50-80 euro.
Is dit te veel een een Omega? of is het een koopje.
Kan iemand mij ook een beetje informatie geven over de horloge?
En mijn laatste belangrijkste vraag: denkt u dat dit een echt Omega is? en geen namaak?

Heb momenteel maar 1 foto :frowning:

http://picturepush.com/public/11985065

Wijzerplaat is beschadigd en dit is vrijwel niet te herstellen en daardoor is waarde 40-75 euro naar mij mening,of hij verder origineel is kan je niet zegen zonder foto uurwerk maar gezien de geringe waarde zal het wel een originele betreffen.

Dit is zeer spijtig, maar indien het maar maximum 75 euro waard is.
Zal de verkoop niet doorgaan. Zeer spijtig.

nou dat is de waarde die ik er aan toe ken, misschien dat anderen er anders over denken dus wacht de overige reacties even af maar gezien de defecte wijzerplaat zal het niet veel meer zijn dan dat helaas.

tsja, als hij verder 100 procent werk en jij hem mooi vind, zou ik het doen.
als je een zakhorloge koopt voor jezelf, is het belangrijkste dat je hem zelf mooi vind.

Als ik een zakhorloge koop voor de handel, dan kijk ik wat gewild is en hoe de staat is en uiteraard moet prijs ook nog wat ruimte voor mij overlaten. Maar als ik een zakhorloge koop voor mijn eigen collectie, kijk ik wat ik mooi vind en hoef ik geen rekening te houden met eventuele marges. Ik kijk of de prijs redelijk is en ik bereid ben om die prijs te betalen.
Ik denk dat 50-75 euro een nette prijs is voor een dergelijk horloge in deze staat.
Hij mag voor dat bedrag overigens wel 100 procent werken.

De waarde van een zakhorloge wordt door een aantal factoren bepaald, oa of het gaaf is, hoe zeldzaam het is, het merk, het materiaal (goed, zilver, metaal etc) en het aantal complicaties.
Uw horloge is een goed merk, heeft een beschadiging op het aangezicht, er zijn er heel veel van en het materiaal is niet bijzonder. Ik dank dat de prijs zoals genoemd dus wel zo’n beetje is wat i kan verwachten.
Vrgr
Nico

De waarde van een zakhorloge wordt door een aantal factoren bepaald, oa of het gaaf is, hoe zeldzaam het is, het merk, het materiaal (goud, zilver, metaal etc) en het aantal complicaties.
Uw horloge is een goed merk, heeft een beschadiging op het aangezicht, er zijn er heel veel van en het materiaal is niet bijzonder. Ik dank dat de prijs zoals genoemd dus wel zo’n beetje is wat i kan verwachten.
Vrgr
Nico

De waarde van een zakhorloge wordt door een aantal factoren bepaald, oa of het gaaf is, hoe zeldzaam het is, het merk, het materiaal (goud, zilver, metaal etc) en het aantal complicaties.
Uw horloge is een goed merk, heeft een beschadiging op het aangezicht, er zijn er heel veel van en het materiaal is niet bijzonder. Ik denk dat de prijs zoals genoemd dus wel zo’n beetje is wat u kan verwachten.
Vrgr
Nico