Wordt hier steeds meer een taxatieforum, jammer.
EENS! Ik vind dit een prima topic voor dit forum. Het gaat om een horloge, TS heeft een actuele vraag aan ons forum. Prima!
Ik ben benieuwd wat je gaat doen ermee.
Wat is daar in hemelsnaam jammer aan? Lig je er wakker van in je bed?
Laat mensen met een vraag alsjeblieft naar ons forum komen. Dan lees je toch gewoon niet alles?
Haha autocorrectie
Je hebt gelijk. Het was inderdaad 14 karaat goud. Heb er uiteindelijk 85 voor gekregen. Het is een Zwitsers model uit 1890.
Goede zaak. Van harte gefeliciteerd en ācase closedā
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik wel en niet jammer vind? Ik kom al jaren op HF en vind gewoon dat er de laatste tijd voornamelijk dagjesmensen komen die ff de waarde van een item willen weten en verder 0 interesse hebben in horloges.
Dat jij dat leuk vind om te doen moet jij weten maar ik vind daar geen ruk aan en als ik mijn mening daarover wil ventileren dan doe ik dat zonder dat ik daar wakker van hoef te liggen toch?
Tuurlijk. Je moet doen wat je niet kunt latenā¦
Ik hoop alleen dat ook de [quote=āgekkehuus, post:50, topic:99713ā]
dagjesmensen
[/quote]
hun weg weten te vinden naar ons forum. Ondanks mensen die [quote=āgekkehuus, post:50, topic:99713ā]
al jaren op HF
[/quote]
komen, hun zure reactie geven. Daar zie ik namelijk de laatste tijd steeds meer van.
Maar uiteraard hoop ik voor je dat je er niet wakker van zult liggen, want ik gun je je nachtrust.
Weet iemand misschien welke tijd deze Karex van komt ?
Ik hoop dat iemand hem herkend⦠want ik vindt hem nergens. En het is opwindbaar ja.
Uhm waarom post je dit in een oud topicā¦
En iemand anders zijn topic kapen?
Ben pas nieuw hier⦠vandaar
Paar tientjes max. Penanker-uurwerkje volgens mij. Stelt niet veel voor.
Edit - jaren '80 las ik ergens. Is best wat over te vinden hoor. Niet heel veel, OK.
Afgelopen zaterdag nog eentje gekocht voor 6 euro.
Komen soortgelijke Karex varianten op Ebay voorbij die weggaan voor rond de ⬠10,-.
ik vindt??
Dat vind ik vreemd.
On topic: ik heb geen idee waar je zoān ding kunt vinden. Zakhorloges zijn net koekoeksklokken: zie er maar eens een liefhebber voor te vinden.
Volgens de spellingsregels van 2018 geldt: Als je herkenD schrijft, moet in dezelfde zin vind met DT geschreven worden.
Kijk maar uit, zometeen geloven ze jeā¦