vintage
met de negen provincies van toentertijd ( nu tien )
heh
Mooi zakhorloge, heb je het lang geleden geschreven, inmiddels zitten we op 12 provincies😉
Vertel eens iets meer en misschien foto van het uurwerk?
Pas geschreven ; schrijven is niet mijn ding en mijn kennis over belgie ook niet !
Dan moet ik maar naar belgium . be schrijven en zeggen dat ze er twee prov moeten aan toevoegen hehe , volgens de vierde staatshervorming zijn er 10 prov.
verder ;
geen speciaal uurwerk hoor een exposition universelles paris 1900, liege 1905, milan , 1906 se roskopf
union fait la force en de 9 provincies rond het uurwerk staat l heure national belge , in zilver
ik deel gewoon maar en kijk naar de reacties … sommige zijn leuk , andere dan weer stout , ma kom ;… het zijn mn eerste stapjes hier ! ik verzamel alleen starck en uurwerken die echt heel crazy zijn zoals TOKIOFLASH , geen dure zaken zoals rolexen etc … bedankt foto staat hierboven ,
Belgie? Is dit niet eerder Holland? Maar wel een gaaf ding…heb een zwak voor zakhorloges
Ik ben belg ! en het is een heel mooi zakhorloge , moet het dringend eens een clean-up beurt geven .
heb er nog wel een paar , maar dit zijn eerder de gewone" roskopf "zakuurwerken .deze is heel speciaal , kreeg ik ook van mijn overleden moeder !
10 prov
BELGIQUE / België e !
Speciaal voor België gemaakt. Roskopf was erg populair in België.
Deze zijn nog redelijk gezocht