Zakhorlogepolsbandje van Hermès

Voor het nieuwste zakhorloge:

Hier ben ik eigenlijk wel naar op zoek: een, hoe noem je dit eigenlijk?: zakhorlogepolsbandje (deze is van Hermès)

Zijn deze in Nederland te koop, de banden :slight_smile: ?

zou eens googlen op bund strap varianten

Bijzonder bandje. Wel leuk, kun je hem ook als horloge dragen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zou weten wat ik met een zakhorloge moet. Er komen genoeg mooie modellen scherp geprijsd langs met prachtige uurwerken… maar wat moet je er mee? Dan moet ik hem in m’n broekzak proppen… daar zit m’n smartfone al. Zo kun je hem toch weer als zichtbaar sierraad dragen. Al zul je voor veel zakhorloges forse bouwvakkers kolenschoppen van handen en polsen moeten hebben om het binnen proporties te houden

1 like

ah das een idee, thnks :slight_smile:

haha jah maar die kolenschoppen heb ik wel hoor , lol

Of met een giletje door het leven gaan

Kwam vorige week op FB een creatieveling tegen die deze maakt. Ik zal eens proberen te achterhalen wie dat is. Volgens mij was dat in de groep: STRAPMAKERS

2 likes

ah kewl, zou leuk zijn!!

ik zit niet op FB btw :slight_smile:

in Nederland weet ik zo geen adres, maar via Ebay zijn ze in elk geval wel te koop:

1 like

Je hebt wel iets apparts in ieder geval. Moet er behoorlijke polsen voor hebben maar dan wel een gaaf plan. Mooie oude zakhorloges zijn er genoeg, soms met de meest prachtige exclusieve uurwerken. Waarde is alleen heel minimaal doordat er weinig vraag naar is…

1 like

jah helaas, en wanneer wel: zogenaamde “dure” merken en de echte gouden, meer niet…

ah he geweldig, en niet eens zo duur ook, thnks!!

Ik heb afgelopen weekend dit filmpje gezien. Wellicht doet het je uitwijken naar een alternatief merk die zonder dierenleed bandjes produceert.

1 like

croco en struis zijn allebeide wel verdacht he… je hebt gelijk!!

Heb dezelfde gezien. Word ik zeker niet vrolijk van… Dacht ook aan het filmpje bij het lezen van dit topic.

1 like

we hebben toch wel een paar bandjes-makers hier op het forum die zo iets voor je kunnen maken?

Groet
Herman

1 like