Zakje horloge onderdelen bij de kringloop

Gisteren een zakje horloge onderdelen gekocht bij een kringloopwinkel. Voor 1 euro 50. Daar kun je geen buil aan vallen. Afgezien van een paar gesloopte uurwerkjes en ander spul, een nog fraaie Omega wijzerplaat en dito deksel. Tevens een leuke duiker kast gemerkt ‘Daytronic’. Misschien leuk om zelf een horloge mee samen te stellen? De originele onderdelen vinden wordt lastig, lijkt me. Er zat ooit een elektronisch uurwerk in. Zou het mogelijk zijn een mechanisch uurwerk erin te plaatsen? Iemand suggestie’s? Er zat ook een Minerva kaartmetertje in. Ik kan dit niet plaatsen met de rest van de inhoud maar ik vind een leuk ding. Mooie wijzerplaat.
Enfin, dat wilde ik even delen, hier de foto’s.

met vriendelijke groet,
Niels

peebee met wat info gestuurd!

Geinige vondst!

Op Marktplaats lijkt iemand zo’n Omega wijzerplaat net te zoeken :slight_smile:

http://link.marktplaats.nl/301907713

Mijn beste,

Je hebt een leuke aankoop gedaan.
Met name die kaartmeter vind ik heel apart.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een leuke aankoop op een plek waar je die niet zou verwachten! Wellicht krijg je de komende tijd wat ideeën om met dit spul aan de slag te gaan. :slight_smile:

grappig zeg, en die Omega plaat en deksel zijn zeker wat waard voor iemand die het zoekt.
leuke vondst en wat hebben we toch een leuke hobby

Ik zal mijn vondst binnenkort ook eens laten zien, kostte wel wat meer, maar ook zeer interessant…

nu maak je me nieuwsgierig!

XXoF Schreef:

Geinige vondst!

Op Marktplaats lijkt iemand zo’n Omega wijzerplaat
net te zoeken :slight_smile:

http://link.marktplaats.nl/301907713

Mmmm. Interessant. Bedankt voor de tip!

Die Minerva kaartlezer vind ik wel heel erg cool!

De Omega plaat kan je inderdaad waarschijnlijk best leuk verkopen, heb je foto’s van de rest van die wijzerplaten?

ik weet van niks. :slight_smile:

peebee

peebee Schreef:

ik weet van niks. :slight_smile:

peebee

:stuck_out_tongue:

Dat is een koopje! En die Minerva Curvimeter doet op ebay tussen de 50 en 100 euro (tenminste, dat is wat ik voor die dingen per stuk kreeg bij drie verschillende vielingen). Moet je 'm wel wereldwijd aanbieden.