Zakmessenmaker victorinox maakt smartwatch

Daar gaan we weer, weer een bedrijf die
z’n naam verkoopt aan een electronica fabriek
hopelijk is dit wat meer dan een nieuw kleurtje
of stukje plastic, de echte smart-techniek
zal overigens wel uit Korea komen en niet bij Vitorinox.

Jumping on the bandwagon :sunglasses:

Ben benieuwd waar zij mee komen. Een bijpassende app, wanneer het tijd is om je messen weer es te laten slijpen :+

Heb ook al een Victorinox met een ingebouwde USB stick gezien… maar of ze daar nou leuker of bruikbaarder van worden betwijfel ik.
Als ik een zakmes nodig heb koop ik een zakmes. Als ik een horloge wil draag ik er een aan mijn pols, liefst een met wijzertjes achter een glaasje en wieltjes en radertjes van binnen. En ik gebruik tegenwoordig zelfs een slimme telefoon met Android en apps en internet…
Werkt allemaal prima en ik raak er niet van in verwarring.
Maar ja, op mijn leeftijd ga je toch een beetje lijden aan het Wim Zonneveld syndroom: … “en tegenwoordig mot 't allemaal herrie maken en bewegen en lampjes en zo en ach kind, ik ben te oud voor die rotzoooi…”

Victorinox maakt toch al langer horloges? Behoorlijk goede kwaliteit ook als je het mij vraagt.

Lexaf Schreef:

Heb ook al een Victorinox met een ingebouwde USB
stick gezien… maar of ze daar nou leuker of
bruikbaarder van worden betwijfel ik.

Ik ben juist n ‘alles in 1’ man. Tenminste… Voor de dingen die ik wil. Dus geeen ziggo pakket ofzo.

Meer mn htc tytn2 smartphone die mn vervanging werd voor mn mobieltje, agenda, muziekspeler, navigatie, e-book en laptop (op momenten dat ik m tenminste niet bij me had).

En zo had ik sinds de brugklas altijd n zakmesje op zak (tegenwoordig gaan de alarmpoortje als nndolle af…). In de bovenbouw werd dat n victorinox met zo n micro pennetje. Daar kwam n maglite solitaire bij. En sinds mn studietijd had ik floppy’s bij me om bestanden mee op te slaan. Was dus erg blij toen ik dat alles kon combineren in mm victorinox swissbit. Zakmes, pen, zaklampje, en usb stick in 1. Tegenwoordig is dr n kleinere versie, maar helaas zonder lampje, maar bovenal zonder pen. Ik hou t bij mijn ouwe ding…

Zo heb ik deze al jaren op t werk liggen :slight_smile:

Inox meets gear anyone? :smiley:

"Ik hou t bij mijn ouwe ding…"
Zie je nou wel! Op een gegeven moment wordt je toch conservatief… :stuck_out_tongue:

Lexaf Schreef:

Heb ook al een Victorinox met een ingebouwde USB
stick gezien… maar of ze daar nou leuker of
bruikbaarder van worden betwijfel ik.
Als ik een zakmes nodig heb koop ik een zakmes.
Als ik een horloge wil draag ik er een aan mijn
pols, liefst een met wijzertjes achter een glaasje
en wieltjes en radertjes van binnen. En ik gebruik
tegenwoordig zelfs een slimme telefoon met Android
en apps en internet…
Werkt allemaal prima en ik raak er niet van in
verwarring.
Maar ja, op mijn leeftijd ga je toch een beetje
lijden aan het Wim Zonneveld syndroom: … “en
tegenwoordig mot 't allemaal herrie maken en
bewegen en lampjes en zo en ach kind, ik ben te
oud voor die rotzoooi…”