Hij is in ieder geval heel confortabel! Zo “zonder glas” en met diepe zwarte kleur we bijna klinisch ten opzichte van mijn Marinemaster (wat mijn daily wear is/was).
Lume is ook niet gek 
Hij is in ieder geval heel confortabel! Zo “zonder glas” en met diepe zwarte kleur we bijna klinisch ten opzichte van mijn Marinemaster (wat mijn daily wear is/was).
Lume is ook niet gek 
Prachtige SMP
Begin de zwarte en het gebrek aan golfjes steeds meer te waarderen
Een Omega SMP als “beater” gebruiken ? 
Mooie klok hoor 
Dragen die handel, niet van dat bange 
Goede keuze!!
Precies mijn gedachte!
Mooie SMP. It grows on me 
ik heb een oude blauwe met golfjes en zonder golfjes vond ik altijd maar mwah mwah, maar ik kom hier langzaam op terug
Mag ik jullie vragen: wat weegt zo’n Seamaster in staal nu? Ik zit er ook aan te denken, maar 200 gram ofzo vind ik toch wat aan de maat. Alternatief is in titanium, maar die kosten weer een stuk meer.
Nog gefeliciteerd, Bouke!
@Pablo1971 Volgens mij wel < 200 gram, in mijn ogen 1 van de meest comfortabele horloges, heb er wel een paar gehad…
[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Omega/5832AF99-E782-42BA-89A0-DB1509ADEFD5_zpstasdxj0r.jpg.html]
[/URL]
[/URL]
Eric
Mooie Daily beater!
@EricPP, welke verschillen zitten er tussen de de oude SMP met golfjes en de keramische? Behalve uiteraard de lunette en de wijzerplaat…
Ik ben niet zo thuis in de oudere modellen maar de nieuw heeft sowieso een kortere sluiting met alleen Omega erop en een kaliber 2500(D) co-axial uurwerk. Oudere modellen hebben naar mijn weten een 1120 uurwerk.
Dit heet dan baas boven baas toch? 
Nee, dit betekent besluiteloos en dom 
Ik ben besluiteloos maar hou alles… ook niet echt slim (voor de portomenee) 
Mooie beater hoor!