Zal ik deze oyster quartz kopen?

Oef oef moeilijk ben bij rikketik. Ik ben al een lange tijd opzoek naar een rolex oyster quartz. Het horloge werkt goed, maar ik vind het erg lastig. Ik kan het horloge kopen voor een mooie prijs, maar ik twijfel. Foto’s zeggen meer dan dit verhaaltje :smile: doen of niet doen?


1 like

Ook naar gekeken net, twijfelde zelf een klein beetje over de kroon. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe goed de deal is :p. (Niet vergeten, if its too good to be true…)

1 like

Geen idee of het aan de foto ligt, maar de kast ziet er mij niet echt scherp uit…

2 likes

Wat is een goed prijs ?
Band heeft wel rek vind ik.

Dat ligt niet aan de foto’s.
:neutral_face:

Poeh wat afgesleten. De aantrekkingskracht van een OQ ligt hem juist in die strakke lijnen van de kast

7 likes

Yep, band kan je nog laten opmaken, maar die fluted bezel krijg je nooit goed.
En dan is goedkoop plotseling duurkoop.

Ik heb een 5 tal horloges te koop staan, ik weet dat ik niet de goedkoopste ben, maar ze zijn allemaal in mint conditioning en je kan ze zo dragen. Dat vergeten mensen soms wel es :wink:

Ik heb ook een TT champagne dial OQ - misschien doe ik die eveneens ooit es weg :wink:

1 like

Ja, de kast was voor mij ook een struikelblok. Denk dat ik hem toch maar laat gaan. De prijs was overigens 2250.

Als je niet van het banden wisselen bent?

Ik vind hem leuk.

Eh, voor de helft, prima. Niet voor dat bedrag.